וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה חוטף ביקורת על החילופים, דל בוסקה לא מרוצה מפיקה

לראשונה מאז הגיע לברצלונה, המאמן רשם רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון ובספרד תקפו אותו על ההחלטות: "בארסה נענשה על הסיאסטה שלה". וגם: התגובה לעקיצה של פיקה

one

זה לא היה בתכניות של ברצלונה. השבוע הבינוני של אלופת אירופה, שהחל עם 1:1 דרמטי מול ולנסיה ונמשך עם 1:1 נגד לברקוזן בליגת האלופות, הסתיים אמש (שבת) עם עוד פאשלה, הפעם בדמות 2:2 ביתי ומדהים מול דפורטיבו לה קורוניה המפתיעה. הקטאלנים כבר הובילו 0:2 משני שערים נהדרים של ליאונל מסי ואיבן ראקיטיץ', אבל משום מקום, האורחים מגליסיה חזרו בזכות שערים של לוקאס פרס הפנטסטי ואלכס ברגנטיניוס, שהשווה בדקה ה-86 והימם את הקאמפ נואו. כעת, אתלטיקו מדריד תוכל להשתוות לבארסה בפסגה וריאל תוכל לצמק את הפער לשתי נקודות בלבד אם שתי הקבוצות מהבירה ינצחו.

"הנסיעה ליפן התחילה מוקדם מהמתוכנן", נכתב בעוקצנות ב"מארקה", בעוד בארסה מתכוננת למסע לכבוד אליפות העולם לקבוצות, שם תיפתח את הופעותיה ביום חמישי הקרוב. "דפורטיבו הענישה את ברצלונה על הסיאסטה שלה", קראה הכותרת ב"ספורט" הקטאלני, שהוסיף: "ברצלונה נתנה לשתי נקודות לברוח ממנה אחרי שהן כבר היו בכיס והמשחק היה בשליטה מלאה".

לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. GettyImages
רצף לא שגרתי. לואיס אנריקה/GettyImages

לראשונה מאז החל לאמן את המועדון לפני כשנה וחצי, רשם לואיס אנריקה רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון ולפתע, המאמן סופג ביקורת על כל נושא החילופים. מול ויאנובסה, במשחק הגומלין בגביע בו ניצחה ברצלונה 1:6 קליל, לואיס אנריקה העדיף להישאר בעשרה שחקנים לאחר פציעה בדקות הסיום ולא לבצע חילוף, כדי להימנע מפציעות מיותרות.

לאחר המשחק ההוא החלה סערה קלה על ההחלטה, סערה שרק גברה כאשר המאמן לא ביצע אף חילוף ולא עצר את המומנטום של ולנסיה בדקות הסיום במחזור הקודם, עד שהעטלפים הצליחו להשוות. אמש, בין הדקה ה-68 לדקה ה-77 הכניס לואיס אנריקה למגרש את מוניר, סרג'י רוברטו וז'רמי מת'יו והחילופים פגעו בשטף של בארסה ואפשרו ללה קורוניה להשתלט על המגרש.

"בארסה השוותה בעיקר כי היא הייתה בטוחה מדי בעצמה", כתב עורך ה"אס", אלפרדו רלאניו, "דפור ידעה לנצל את המהירות שלה ושיחקה טוב, אבל בארסה היא בארסה ואחרי שהיא עלתה ל-0:2 זה היה אמור להיות גמור".

והיה כמובן את מקרה פיקה - ארבלואה. אחרי ששחקן ריאל ביקר את בלם בארסה וזה השיב אתמול בתום המשחק כי ארבלואה הוא "קונוס", עם תגובה מתוחכמת, תקף אקס הבלאנקוס, אסטבן גראנרו: "פיקה, בבקשה תשכח ממשחקי המילים ותן כבוד לגדולים ממך". גראנרו צירף למשפט תמונה של ארבלואה חוגג את הדסימה, אליפות אירופה העשירית של ריאל מדריד, מ-2014. גם מאמן הנבחרת, ויסנטה דל בוסקה, לא היה מרוצה: "לא טוב ששחקנים יעקצו אחד את השני. כשזה קרה בנבחרת, טיפלנו בבעיות כאלה. יש היסטוריה בין המועדונים האלה ולמאמן הנבחרת אין סיבה להתערב בזה, זו בעיה שלהם. אבל כשאנחנו בנבחרת, נדאג לטפל במצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully