וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בסוכנויות ההימורים מתכוננים: הפיטורים של ואן חאל בדרך?

בתחילת השבוע שעבר עמד היחס על סיום עבודתו של ההולנדי ביונייטד על 50/1. אחרי ההפסד בשבת, הוא צנח ל-5/1. ואן חאל מתעקש: "אהבתי את הגישה של השחקנים". גם ברשתות החברתיות חוגגים

one

בווידאו: תקציר הפסדה של מנצ'סטר יונייטד 2:1 לבורנמות'

לאחר שהודחה כבר בשלב הבתים של ליגת האלופות, המשיכה אמש (שבת) מנצ'סטר יונייטד בשקיעה שלה כשהפסידה 2:1 לבורנמות' הקטנטנה, רשמה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות, ואם לסטר תשכיל לנצח את צ'לסי ביום שני, הפער של השדים האדומים מהפסגה יעמוד על שש נקודות.

כעת, כל הממלכה מדברת רק על דבר אחד: מעמדו של לואי ואן חאל. על פי אחת מסוכנויות ההימורים, היחס על פיטורים של המנג'ר ההולנדי בתחילת השבוע שעבר עמד על 50/1. כיום, הוא צנח ל-5/1, שני ביחס הנ"ל רק לז'וזה מוריניו וסטיב מקלארן.

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד לואי ואן חאל. GettyImages
הסוף קרב? ואן חאל/GettyImages

"שני מהלכים של כדורים חופשיים עלו לנו ביוקר, ממש כמו מול וולפסבורג", אמר ואן חאל עם תום המשחק. "זה לא נורמלי, כי בדרך כלל אנחנו שמים לב לסדר שלנו. זה לא יכול לקרות. במחצית הראשונה שיחקנו די טוב והיתה לי הרגשה שנוכל לנצח, אבל במחצית השנייה היה לנו קשה לחזור. השחקנים עשו הכל, אבל בורנמות' לחצה על הכדור בצורה פנטסטית, והיה לנו קשה לייצר הזדמנויות או להשוות".

"הראינו אופי", התעקש ואן חאל, "אהבתי את הגישה של השחקנים, המחויבות היתה גדולה וזה הדבר הכי חשוב. ניסינו עד הסיום, הגענו למצבים, אבל צריך גם מזל. השתיקה בחדר ההלבשה היתה רועמת. זה ייקח זמן, צריך להתאמן, להתכונן לנוריץ' ולנצח אותה. זו המטרה שלנו כרגע. צריך להרים את הראשו ולהאמין בעצמנו".

15 דקות לסיום הפתיע המנג'ר ההולנדי כשבחר להוציא את מרואן פלאיני ולהכניס את ניק פאוול, להופעת פרמיירליג ראשונה במדי יונייטד מאז נובמבר 2012. "לא הצלחנו לשלוט במשחק, אז ניסיתי לבצע שינוי בתפקוד של השחקנים בתקווה שנשיג את השער", אמר ואן חאל על המהלך שזכה לביקורות רבות ברשתות החברתיות.

לוח התוצאות במשחק בין בורנמות', מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
ערב היסטורי לבורנמות'/GettyImages

בצד המנצח, חגג המנג'ר אדי האו: "אני גאה מאוד בשחקנים. כשאתה משחק נגד קבוצות צמרת אתה צריך שכל אספקט במשחק שלך יהיה טוב, וכך היה. הדבר הכי משמח היום הוא שספגנו, וזה בכל זאת לא השפיע עלינו. אני לא חושב שהיו למועדון הזה הרבה שבועות טובים מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully