וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון אברהמי: "גם אם זה דרבי עשירי שלך, אתה מתרגש"

12.12.2015 / 21:07

מאמן הפועל תל אביב יעמוד לראשונה בקריירה על הקווים בדרבי הגדול ביום שני ונשמע בטוח: "היתרון שלנו זה באגרסיביות, אם נשמור במשך 40 דקות נהיה במשחק". וגם: מדוע הגיע סימונס במקום אוואנס?

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הסיבוב הראשון בליגת העל מתקרב לסיומו, כשביום שני ייערך המשחק הגדול האחרון של הסיבוב בו תארח הפועל תל אביב את מכבי תל אביב לדרבי הגדול. האדומים, שמגיעים למשחק מתחתית הטבלה, אך דווקא אחרי ניצחון יפה על הפועל חולון בשבוע שעבר, קיימו הערב (שבת) אימון פתוח לתקשורת, בו התייחסו להרגשה ולסיכויים שלהם לקראת הדרבי.

שחקן הפועל תל אביב טרה סימונס. יוסי ציפקיס
שחקן מוכח. טרה סימונס/יוסי ציפקיס

"מתרגשים, גם אם זה דרבי עשירי שלך אתה מתרגש לקראת משחק כזה, בטח שהאוהדים מבהירים לנו כל השבוע מה זה דרבי", אמר המאמן שרון אברהמי לקראת הדרבי הראשון שלו כמאמן הפועל תל אביב, "אני מנסה לנסות להתכונן כמו בכל משחק, להגיע מוכן מקצועית, להכין את השחקנים מקצועית הכי טוב שאפשר וקצת להתנתק רגשית מהעניין הזה, אחרת יש בעיה לתפקד". על המוכנות של יריבתו, במיוחד בשבוע כל כך חשוב עבורה באירופה אמר המאמן: "אין בזה חוקים, ברור שמכבי חושבים על מכבי יום חמישי, אבל שמעתם בתגובות שלהם ביום חמישי האחרון שהם מודעים לחשיבות והם לא באים למשחק רגיל. אנחנו מודעים למצב, באים להיות בעיקר מאוד אגרסיביים, כי אם אתה נותן להם לשחק זה ייגמר כמו נגד חיפה ואילת, ב-40 הפרש".

בהפועל תל אביב שידרו לשחקנים בימים האחרונים כי עליהם לשפר את היכולת ההגנתית ברבע האחרון, ולשחק אגרסיבי יותר, וזה גם היתרון אותו מסמן אברהמי: "אני ראיתי את מכבי במשחקים האחרונים שהם היו מצוינים, תבדקו את ההרכב של מכבי נגד נהריה, זה לא ההרכב שיהיה מחרתיים, היתרון שלנו זה באגרסיביות, ואם נשמור לאורך 40 דקות ולא 30 דקות נוכל להיות במשחק".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן הפועל תל אביב שרון אברהמי. יוסי ציפקיס
דרבי זה לא משחק רגיל. שרון אברהמי/יוסי ציפקיס

האדומים מרוצים מאוד משילובו המקצועי של טרה סימונס שהחליף את כריס אוואנס. "היה חסר לנו מימד של קליעה בקבוצה, הייתה לנו הזדמנות להביא את טרה סימונס שהוא שחקן מוכח, והוא ייתן לנו כמה פרמטרים שכריס אוואנס פחות נתן", הסביר המאמן את ההחלטה להחליף שחקן שרשם מספרים יפים מאוד. "כריס נתן סטטיסטיקה יפה והיה בסדר גמור, אבל עשינו החלטה שטרה יותר מתאים לשחקנים שמשחקים נגדו. היו בעיות חברתיות קצת, זה חלק מההחלטה, לא היה משהו קיצוני, אבל בעיקר אנחנו חושבים שטרה יותר מתאים".

לקראת המשחק ביום שני קוראים בהפועל תל אביב לאוהדים להקדים את בואם להיכל הדרייב אין. באזור צפוי עומס של רכבים בשל יריד העודפים שמתקיים בסמוך.

שחקן הפועל תל אביב רביב לימונד. יוסי ציפקיס
רביב לימונד/יוסי ציפקיס
שחקן הפועל תל אביב ג'ף אלן. יוסי ציפקיס
ג'ף אלן/יוסי ציפקיס
שחקן הפועל תל אביב ג'ון וויליאמסון. יוסי ציפקיס
ג'ון וויליאמסון/יוסי ציפקיס
שחקן הפועל תל אביב רוברט רות'בארט. יוסי ציפקיס
רוברט רות'בארט/יוסי ציפקיס
קפטן הפועל תל אביב מתן נאור. יוסי ציפקיס
מתן נאור/יוסי ציפקיס
שחקן הפועל תל אביב תמיר בלאט. יוסי ציפקיס
גיל אמיתי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully