וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו לקראת בני הרצליה: "צריכים למצוא את האנרגיות"

12.12.2015 / 19:47

מאמן הפועל ירושלים דרוך לקראת משחק החוץ נגד הקבוצה של מיקי גורקה, שניצחה בשישה מתוך שבעת משחקיה האחרונים (20:30, ספורט 5). קרית גת תארח את חולון, הפועל אילת את נס ציונה

שחקני הפועל ירושלים. ברני ארדוב
המומנטום יימשך? שחקני הפועל ירושלים/ברני ארדוב

משחקי המחזור ה-11 בליגת העל, שנועל את הסיבוב הראשון, יימשכו מחר (ראשון) עם שלוש התמודדויות נוספות. במשחק צמרת מסקרן תפגוש בני הרצליה, שניצחה בשישה מתוך שבעת משחקיה האחרונים, את הפועל ירושלים, שניצחון שלה בחוץ יקרב אותה להבטחת המקום הראשון בתום הסיבוב הראשון. הפועל אילת, שעושה מאמצים כדי לבצע שינויים בסגל ולצאת מהתחתית, תקווה לשמור על מאזן מושלם בליגה נגד עירוני נס ציונה, אותה ניצחה בכל ששת המפגשים הקודמים. בקרב תחתית נוסף תפגוש האחרונה בטבלה, מכבי קרית גת, את הפועל חולון.

seperator

בני הרצליה - הפועל ירושלים (20:30, ספורט 5)

שישה ניצחונות בשבעת המחזורים האחרונים, כולל ארבעה ניצחונות ביתיים רצופים, הקפיצו את בני הרצליה מקבוצת תחתית לכזאת שמאיימת על הצמרת הגבוהה. בהרצליה קיבלו בשבוע שעבר את דרו קרופורד בחזרה, וידעו לצאת עם ניצחון שלישי ברציפות בפחות מ-3 נקודות הפרש, כשגברו על מכבי אשדוד בחוץ. מי שעושה סימנים של התאוששות מפתיחת העונה הלא טובה שלו הוא מורן רוט, שרושם 8.7 נקודות בארבעת המחזורים האחרונים שלו, וביחד עם אבירם זליקוביץ', אחד הישראלים המצטיינים העונה של ליגת העל, מקבל מיקי גורקה לא מעט תמיכה לחבורת הזרים המצוינת שלו. המפתח של הרצליה הוא בפן ההגנתי, כשהקבוצה סופגת 19.1 נקודות פחות בניצחונות לעומת בהפסדים.

אלופת המדינה הפועל ירושלים נכנסה לפורמה בשבועות האחרונים, עם ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות שהעלו אותה למקום הראשון בטבלה בליגת העל ושמרו על סיכוייה להעפיל לשלב הבתים השני ביורוקאפ. ביום רביעי הקרוב תתארח ירושלים בוולגוגראד ותקווה לנצח ושהתוצאות האחרות בבית יסתדרו לטובתה כך שתוכל לעבור שלב באירופה, אך בינתיים היא רוצה לנצח בהרצליה ולהבטיח לעצמה את המקום הראשון בתום משחקי הסיבוב הראשון. מי שנדמה כי חוזר לעצמו הוא יותם הלפרין, שחטף את הכדור המכריע במשחק היורוקאפ נגד א.א.ק אתונה ורשם 15 נקודות והוסיף לכך 5 אסיסטים בניצחון על קרית גת.

"הרצליה העונה קבוצת צמרת, שעשתה תוצאות נהדרות בבית שלה", אמר דני פרנקו לקראת המשחק, "אנחנו צריכים למצוא את האנרגיות שלנו לקראת המשחק הזה. ננסה לגייס את השחקנים ולמצוא עוד שחקנים בעומק הרוטציה עם רגליים טריות. זה יהיה משחק של אנרגיות לפני המשחק החשוב ברוסיה ביום רביעי, כך שנצטרך לרענן את כולם ולנסות להחזיר את כולם לכשירות. בטוח שיהיה לנו משחק לא קל, כי אף אחד לא ליקק שם דבש, אבל אני מקווה שעם הלכידות שאנחנו מראים בתקופה האחרונה ועם ההתקדמות שלנו בחודש האחרון כקבוצה שנלחמת ונאבקת בכל משחק, אני מאמין שהגישה הזו תעזור לנו לנצח במשחק הזה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
דרוך. דני פרנקו/ברני ארדוב

מכבי קרית גת - הפועל חולון (19:50, פריצות בספורט 5)

שבעה הפסדים בשמונת המחזורים האחרונים גרמו לראשי מכבי קרית גת לזעזע את המערכת, ובניגוד לקבוצות אחרות ששלחו את המאמן הביתה, במועדון הדרומי נתנו לנתי כהן את הגיבוי והחליפו שלושה זרים בפחות מחודש. בשבוע שעבר נפרדה קרית גת מדווין אוליבר וג'ייסון לאב, וצירפה את רומרו אוסבי ממכבי ראשון לציון, שכבר ערך בכורה בתבוסה הקשה להפועל ירושלים, והשבוע הצטרף גם מרקו קילינגסוורת', ששיחק במשך חמש שנים בישראל. בקבוצה מקווים כי רצף השינויים יעצור את מפולת ההפסדים, כשניצחון על חולון יקנה לקרית גת מקום מעל הקו האדום בסיום הסיבוב.

כמו בלא מעט מקרים בזמן האחרון, גם שינוי המאמן בהפועל חולון לא עזר מעבר לאפקט הראשוני, כשהסגולים הובסו במשחק השני של דן שמיר בדרייב אין. בחולון היו מאוכזבים מאוד מהיכולת של השחקנים בשבוע שעבר, ומאמינים שחלק מהסיבה להפסד נובעת מהניסיון להכניס את דיונטה כריסמס לעניינים. אחד המפתחות המשמעותיים לניצחון של חולון העונה הוא השליטה בריבאונדים, ושמיר ישמח לקבל בחזרה את ג'רמיס סמית' ואייזיק רוזפלט, שנעדרו מרוב אימוני השבוע. בחולון יצטרכו תפוקה משמעותית מאייל שולמן שקולע 14.7 נקודות עם מדד 12.7 בניצחונות לעומת 5.8 נקודות במדד 1.2 בהפסדים.

"אנחנו מגיעים למשחק חוץ חשוב ביותר להמשך העונה", אמר לקראת המשחק דודו שמריז, שגדל ושיחק לאורך כל הקריירה באולם באשקלון בו ייערך המשחק. "כל השבוע עבדנו על הדברים ועל ההתאמות למשחק הזה ואני בטוח שנבוא בשיא האנרגיות, ובתוספת הקהל שלנו זה יעזור לנו להשיג את הניצחון היקר".

מאמן הפועל חולון דן שמיר. ניב אהרונסון
מקווה להתאושש. שמיר/ניב אהרונסון

הפועל אילת - עירוני נס ציונה (19:35, פריצות בספורט 5)

שלושה הפסדים רצופים בשלושה משחקי חוץ הפכו את הפתיחה של עודד קטש בהפועל אילת מטובה למאכזבת. המאמן אמנם ניצח בשני המחזורים הראשונים שלו במועדון, אך לאחר חודש של עבודה, אילת מוצאת את עצמה עדיין חזק במאבקי התחתית. השבוע החליטו סוף סוף במועדון לבצע שינויים בסגל, ולצרף גארד אמריקאי, כשהשאלה הנותרת היא האם ישוחרר שחקן זר, או שמא תשחק אילת עם חמישה זרים עד לסיום העונה. דיאנדרה קיין, שכבר סיכם את תנאיו במועדון, לא יצטרף בשלב זה, ובאילת ימשיכו את החיפושים אחר חיזוק. בינתיים תרצה הקבוצה הדרומית לשמור על הבית במשחק תחתית חשוב, כשהיא תצטרך את אפיק ניסים בכושר שלו בבית, שם קולע 13 נקודות למשחק, לעומת 6 בלבד במשחקי החוץ. אלישי כדיר הפצוע ימשיך להעדר.

רצף ההפסדים של עירוני נס ציונה נקטע בשבוע שעבר עם הניצחון הגדול על עירוני נהריה שהחזיר את הצבע ללחיים של הכתומים. בקבוצה של עופר ברקוביץ', שירדה לאילת כבר בשבת בערב לקראת המשחק, ינסו לבנות מומנטום מול הקבוצה הביתית הלחוצה, ויקוו להמשך הכושר המצוין של דיימון סימפסון, שרשם 7 דאבל דאבל בעשרה משחקי ליגה מפתיחת העונה. בנס ציונה קיבלו את טל דן בחזרה בשבוע שעבר, והוא הגיב באחד ממשחקיו הטובים ביותר עם שיא קריירה של 7 אסיסטים. בינתיים דן יצטרך לעבוד על האחוזים שלו מהקו, כשהוא עומד על פחות מ-30 אחוזים, עם רק 8 מ-27 מתחילת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully