וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: "שמח להיות חלק מההיסטוריה. נשחק כדורסל שמח"

12.12.2015 / 13:58

חגיגות באיגוד הכדורסל לאחר ההכרזה כי ישראל תארח בית באליפות אירופה 2017. המאמן: "המטרה: להמשיך את מה שהתחלנו בצרפת". גל מקל: "חלום עבור כל שחקן ואוהד של נבחרת ישראל"

המצגת של איגוד הכדורסל

היסטוריה נרשמה היום (שבת) בקונגרס פיב"א אירופה במינכן שבחר את ישראל להיות אחת מארבע מדינות שתארח בית ביורובאסקט 2017. בשעות הבוקר הציגה נציגת המשלחת הישראלית מאיה רונן את המצגת הסופית, ולאחר מספר שעות של דיונים יכלו נציגי האיגוד שנוכחים בקונגרס, ביניהם היו"ר עמירם הלוי, המנכ"ל יעקב בן שושן והמנהל המקצועי של נבחרות ישראל פיני גרשון, לחגוג את ההישג הנהדר. בין התאריכים ה-31 לאוגוסט ל-5 לספטמבר 2017 יארח ההיכל ביד אליהו בית באליפות אירופה. כבוד.

מלבד ישראל נבחרו לארח בתים בטורניר גם פינלנד, רומניה וטורקיה, כשאיסטנבול תארח את שלבי הנוקאאוט אליהם יעפילו ארבע הנבחרות הראשונות בכל בית. המשמעות של ההעפלה היא כי ישראל תעלה בפעם ה-13 ברציפות לאליפות אירופה, ולא תשחק בקיץ הקרוב במשחקי המוקדמות. במקום משחקים רשמיים צפויה הנבחרת לערוך מחנה ומשחקי אימון, מה שעשוי לאפשר לשחקנים המובילים לנוח במשך קיץ אחד לקראת האליפות ההיסטורית על אדמת ישראל.

עמירם הלוי. ניב אהרונסון
חגיגה באיגוד. הלוי/ניב אהרונסון

"זה יום חשוב מאוד לכדורסל הישראלי ואני שמח להיות חלק מההיסטוריה הזו", אמר המאמן ארז אדלשטיין. "מגיע שאפו לקברניטי איגוד הכדורסל על העבודה מאחורי הקלעים וההישג להביא לפה אליפות אירופה לאוהדי הכדורסל בארץ. נוכל לתת הזדמנות לדור הצעיר לצבור ניסיון בינלאומי בלי לחץ של עלייה לאליפות אירופה. בסופו של דבר המטרה היא להגיע הכי טוב שאפשר לקיץ 2017 ולהמשיך את מה שהתחלנו באליפות האחרונה בצרפת, עם כדורסל שמח, קבוצתי וכזה שהקהל הישראלי מבין הכדורסל יודע להתחבר אליו".

גל מקל הוסיף: "אושר והתרגשות גדולה לשמוע חדשות כאלו, זה ציון דרך גדול לספורט ולכדורסל הישראלי. אנחנו רוצים להמשיך את הקו שהתחיל לפני שני קיצים במוקדמות, נמשך באליפות אירופה טובה שלנו בקיץ האחרון, ובעזרת השם ימשיך עם אליפות אירופה גדולה במדינה שלנו באירוע שיהיה חלום עבור כל שחקן ואוהד של נבחרת ישראל".

"יום גדול וחשוב לכדורסל הישראלי", אמר יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי לאחר ההכרזה. "חיכינו ליום הזה הרבה מאוד זמן ועבדנו קשה כדי להגיע אליו. אנחנו מתכוונים לקיים אליפות למופת, כזו שלא ישכחו באירופה וירצו לחזור אלינו פעמים רבות בעתיד. ברור שיש לאירוח שכזה הרבה מאוד משמעויות ואני מקווה שכל הגורמים הקשורים לנושא יתגייסו לטובת אירוח הבית הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully