וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה: תל אביב תארח בית ביורובאסקט 2017

12.12.2015 / 13:25

פיב"א אירופה הכריזה כי ישראל זכתה באירוח בית בטורניר בתחילת חודש ספטמבר 2017. במסגרת הטורניר יגיעו לארץ חמש נבחרות שיחברו לישראל לשבוע משחקים מרגש (31.8-5.9). משמעות ההחלטה: נבחרת ישראל תעפיל לאליפות אוטומטית, ולא תשחק במסגרת רשמית בקיץ 2016

עומרי כספי שחקן נבחרת ישראל. FIBA, אתר רשמי
התרגשות. כספי/אתר רשמי, FIBA

פיב"א אירופה הודיעה היום (שבת) במסגרת קונגרס פיב"א במינכן, כי ישראל נבחרה לארח בית ביורובאסקט 2017. בחודשים האחרונים עמלו באיגוד הכדורסל על ההצעה הטובה ביותר, והיום בבוקר הציגו צוות של האיגוד מצגת מיוחדת שהוכנה בעזרת ערוץ הספורט, הגוף המשדר את האליפות, ששכנעה את הנהלת פיב"א אירופה. מדובר בטורניר החשוב ביותר שייערך בישראל מאז ומעולם, לאחר שבשנים האחרונות נערכו בארץ אליפות אירופה לנבחרות צעירות בכדורגל, אליפות אירופה בשחייה בבריכות קצרות, אליפות אירופה בשייט ואליפות אירופה בהרמת משקולות.

בחודש ספטמבר 2017 יגיעו לארץ חמש נבחרות, כשהמשחקים ייערכו בין ה-31.8 ל-5.9, וביחד עם נבחרת ישראל ירכיבו את אחד מבתי האליפות. הנבחרות ילונו בתל אביב, יתאמנו בהיכל הדרייב אין וישחקו ביד אליהו, כשכל המתקנים נבחנו בחודש שעבר על ידי צוות מיוחד של פיב"א אירופה שהוטס לישראל ושהה בתל אביב בזמן משחק נבחרת הנשים נגד רומניה. במקביל לישראל ייערכו שלושה שלבי בתים נוספים בטורקיה, פינלנד ורומניה, וארבע המנצחות בכל בית תעפלנה לשלבי הנוקאאוט שייערכו בטורקיה. נבחרת ישראל תעפיל באופן אוטומטי לאליפות, ובקיץ הקרוב, בזמן שהמשחקים האולימפיים ומשחקי המוקדמות לאליפות אירופה ייערכו, תשבות הנבחרת מפעילות רשמית, אך היא צפויה לערוך מחנה ומשחקי אימון.

יד אליהו, אחרי הפסד מכבי תל אביב לפנר אולקר. ספק 500
כאן ייערכו המשחקים. יד אליהו/ספק 500

בקיץ 2014 החליטה פיב"א אירופה לשלול מאוקראינה את אירוח יורובאסקט 2015, בעקבות המלחמה שהתחוללה במדינה, וכמה חודשים לאחר מכן החליטה על פיצול שלב הבתים של האליפות בין ארבע מדינות - קרואטיה, צרפת, גרמניה ולטביה, כשלאחר שלב הבתים הגיעו המנצחות לצרפת לשלבי הנוקאאוט. הפיצול היה הצלחה גדולה מאוד, שרוב המשחקים משכו כמות יפה של קהל, מה שגרם לפיב"א להמשיך במתכונת הזאת גם השנה. נבחרת ישראל שיחקה את שלב הבתים בקיץ האחרון בצרפת, והעפילה לשמינית הגמר, שם נעצרה על ידי איטליה.

אמש הודיעה פיב"א אירופה על הערים שייערכו את אליפויות אירופה לנבחרות צעירות. הלסינקי תארח את אליפות אירופה לנבחרות עתודה, ואילו סמסון, טורקיה, תארח את אליפות אירופה לנוער דרג א', שבשתיהן תשחק נבחרת ישראל. נבחרת הקדטים, שירדה בקיץ האחרון לדרג ב', תשחק בסופיה, ונבחרת הנערות שמשחקת זאת השנה השנייה ברציפות בדרג א', תשחק בהונגריה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלושה מחברי ההצעה הישראלית, מאמן הכדורסל פיני גרשון ונשות ערוץ הספורט מאיה רונן ושוש אלוני, חוגגים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully