וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד גברה על אורלנדו 76:111, אימן שאמפרט חזר לשחק

אחרי שקטעו את רצף ההפסדים עם הניצחון על הבלייזרס, בלאט והקאבס טיילו לניצחון נוסף. לברון הוביל עם 25 נקודות, הגארד שיחק לראשונה העונה וקלע 14. ווצ'ביץ' הוביל את המג'יק

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
קיבל בחזרה את שאמפרט. בלאט/AP

מאזן: 7:15 (מקום ראשון במזרח)

המשחק הבא: מול בוסטון בחוץ (בלילה שבין שלישי לרביעי)

מדד הטריו: לברון ג'יימס רשם משחק טוב ורגוע יחסית של 25 נקודות (10 מ-15 מהשדה, 0 מ-1 לשלוש) ב-29 דקות, אליהן הוסיף גם שמונה אסיסטים, שלושה ריבאונדים וארבע חטיפות. קווין לאב שיחק 28 דקות במהלכן תרם שמונה נקודות, 13 ריבאונדים, שישה אסיסטים ושתי חטיפות. קיירי אירווינג עדיין פצוע אך אמור לחזור בקרוב.

הצטרפו לעמוד ה-NBA החדש של וואלה! ספורט בפייסבוק

שחקן קליבלנד, לברון ג'יימס. AP
לילה סולידי. לברון חוגג עם ג'ונס/AP

אחרי שקטעה את רצף שלושת ההפסדים עם הניצחון על פורטלנד, קליבלנד ודיוויד בלאט טיילו הלילה (בין שישי לשבת) לניצחון שני רצוף, הפעם 76:111 על אורלנדו בחוץ, רגע לפני צמד המשחקים הקשה מול בוסטון (בחוץ) ואוקלהומה (בבית).

המשחק נערך בצל ההודעה על מותו של ג'ון "הוט רוד" וויליאמס, שהלך לעולמו בגיל 53 לאחר במאבק במחלת הסרטן. וויליאמס נחשב לאחד מהשחקנים המחליפים הטובים בליגה בשנות ה-80 וה-90 ושיחק במדי קליבלנד בשנים 1986-1995.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן קליבלנד, אימן שאמפרט, מול שחקן אורלנדו, ויקטור אולדיפו. AP
בקליבלנד התגעגעו. שאמפרט על הפרקט/AP

לאחר רבע ראשון צמוד, במהלכו הצליח לברון ג'יימס להלחיץ את אנשי הספסל של קליבלנד, כשצלע לאחר זריקה פשוטה לשתיים וירד לספסל, אך המלך התגבר על הכאבים במהירות וחזר לפרקט לאחר מנוחה קלה.

קליבלנד, שלא פיגרה כלל במהלך המשחק, נתנה למג'יק להישאר במשחק במהלך הרבע הראשון, ועוד קצת במהלך הרבע השני, לפני שפתחה מבערים לקראת הירידה להפסקה והגדילה את ההפרש בצורה משמעותית. לברון, שלא כל כך הורגש במחצית הראשונה, קלע 12 מה-25 שלו במהלך ריצת 1:14 לקראת סיום המחצית הראשונה כשהקאבס פתחו את הרבע השלישי עם ריצת 4:20.

שחקן קליבלנד, לברון ג'יימס. AP
התעלה כשצריך. לברון/AP

ההתעלות של לברון במהלך הרבע הגיע לאחר כניסתו של הרוקי מריו הזוניה, שנאלץ לשמור על הכוכב הגדול. הוא לא כל כך הסתדר עם המשימה, וקינג ג'יימס לקח אותו לסל פעם אחר פעם, כשליריבו לא כל כך היו תשובות.

אימן שאמפרט, שלא שיחק כלל העונה בשל פציעה, קיבל דקות ראשונות מבלאט. הוא רשם 25 דקות וסיים עם 14 נקודות ושלושה ריבאונדים. טימופיי מוזגוב הוסיף 17, מתיו דלבדובה, שפתח בחמישייה, הוסיף 12. 15 היו לג'יימס ג'ונס, רק ניקולה ווצ'ביץ' (14) והזוניה קלעו בספרות כפולות אצל המג'יק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully