וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "לא אוהב את זה שמחליפים שחקנים בכל עונה"

כוכב ריאל מדריד התראיין ל-ESPN ולא חסך בביקורת: "ברגע שמחליפים שחקנים כל הזמן, הקבוצה נפגעת. לא מעריץ את השיטה, אבל ככה זה בריאל מדריד". על אנצ'לוטי: "הוא כמו דב גדול. אני מתגעגע אליו ומקווה שנעבוד יחד בעתיד"

one

האחת העונות המוצלחות בקריירה של כריסטיאנו רונאלדו הייתה עונת 2013/14. הפורטוגלי, תחת שרביטו של קרלו אנצ'לוטי, כבש 48 שערים ב-35 משחקים וסיים את העונה עם זכייה בליגת האלופות. אלא שבקיץ, המאמן האיטלקי פוטר ובמקומו הגיע לקבוצה רפא בניטס.

בתקשורת הספרדית כתבו לא מעט על היחסים בין השניים. פעם למעלה ופעם למטה. לפני כשלושה שבועות ספג המועדון מהלומה קשה בדמות התבוסה 4:0 לברצלונה בקלאסיקו, אך מאז - חמישה ניצחונות רצופים, כולל 0:8 מוחץ על מאלמו בליגת האלופות, במהלכו כבש רונאלדו רביעייה.

כשישה חודשים לאחר אותו שינוי בעמדת המאמן, סיפק רונאלדו ראיון מרתק ל-ESPN, במהלכו דיבר על השינוי, על הגעגועים לאנצ'לוטי, השינויים התכופים בסגל וההסתגלות לשיטה של בניטס.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
"לא צריך להחליף שחקנים בכל עונה". רונאלדו/GettyImages

"קשה להתרגל לשינויים התמידיים בקבוצה", אמר רונאלדו כשנשאל על השינויים התכופים בסגל השחקנים ועל הקווים. "אני חושב שלא צריך להחליף שחקנים בכל עונה. אני לא מרוצה מכך שמוכרים או רוכשים שחקנים מדי עונה, או מכך שמחליפים מאמן מדי עונה. לפעמים כל מה שצריך זה קצת זמן כדי להתרגל אחד אל השני ולהכיר את המאמן. ברגע שמשנים מדי עונה, הקבוצה נפגעת. לוקח זמן להתרגל אחד לשני, וללמוד אחד את השני. אני בכלל לא מעריץ את השיטה הזו, אבל זה חלק מהעסק. ריאל מדריד הוא מועדון שרוכש כל עונה, וצריך להתרגל לזה".

לאחר מכן, נשאל הכוכב על שיטת המשחק של בניטס, ותפקודו על המגרש: "נוח לי. אני מרגיש שאני משחק בעמדה שלי. כשאני על המגרש, אני מרגיש טוב. אני מרגיש משוחרר ומשתדל להביא זאת לידי ביטוי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד עם כריסטיאנו רונאלדו, אפריל 2014. Martin Rose, GettyImages
מתגעגע. רונאלד עם אנ'לוטי/GettyImages, Martin Rose

"אנצ'לוטי היה אדם שקשה לתאר אותו במילים", אמר רונאלדו כשנשאל על מאמנו הקודם. "תחילה, חשבתי שמדובר באדם קשוח ואולי קצת שחצן, אבל גילית שזה הפוך לגמרי. הוא כמו דב גדול, חמוד ורגיש כזה. הוא נהג לדבר איתנו מדי יום. לא רק איתי אלא ממש עם כולם. עשינו חיים ביחד".

הפורטוגלי הוסיף: "אני מאחל לכל שחקן להתאמן תחת אדם שכזה. אני מתגעגע אליו מאוד, זכינו בתארים רבים ביחד. אני מקווה שאוכל לעבוד איתו שוב בעתיד. אבל בינתיים טוב לי. אני עובד תחת מאמן חדש ואני מרוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully