וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הערעור האחרון נדחה: ריאל מדריד מחוץ לגביע הספרדי

בית הדין הגבוה לענייני ספורט בספרד, דחה את הערעור של הבלאנקוס והם הודחו מהמפעל בעקבות שיתופו של צ'רישב המורחק במשחק נגד קאדיס. המועדון יזכה את מי שרכש כרטיס לגומלין

one

סופית: ריאל מדריד הודחה מהגביע הספרדי. הבלאנקוס הפסידו גם בערעור האחרון שלהם על ההחלטה להדיחם והם יצפו בשארית שלבי המפעל בטלוויזיה. ריאל הודחה בעקבות שיתופו של דניס צ'רישב בניצחון 1:3 על קאדיס, אלא שמיד לאחר מכן התברר שהרוסי היה אמור להיות מורחק. קאדיס מיהרה לערער והבלאנקוס נזרקו מהמפעל.

למרות שהיא הודחה מהמפעל, ריאל מדריד המשיכה למכור כרטיסים למשחק הגומלין שהיה אמור להתקיים ביום רביעי הקרוב. אולי מתוך אמונה שהערעורים יתקבלו, אולי כדי להפעיל לחץ על ההתאחדות לכדורגל המקומית לקבל אותם. זה לא עזר. הערעור הראשון של מועדון הפאר ממדריד נדחה והיום אנשיו למדו שגם השני לא התקבל. באתר הרשמי של ריאל נכתב ש"אם המשחק לא יתקיים בסופו של דבר, המועדון יזכה כספית את כל מי שרכש כרטיסים", וכך אכן יקרה כעת.

הדיינים בבית הדין הגבוה לספורט, שדחו את הערעור הסופי, כתבו בהחלטתם: "אחרי שלמדנו את טיעוני הנגד של ריאל מדריד ואחרי שקיבלנו את כל הניירת מההתאחדות לכדורגל, החלטנו לא לקבל את הערעור". אוסאסונה הודחה מהגביע הספרדי בשנה שעברה בגלל עבירה דומה.

דניס צ'רישב שחקן ריאל מדריד. GettyImages
תואר אחד כבר אבד. צ'רישב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully