וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו קנבארו: "פאביו קאפלו רצה להביא את מסי ליובנטוס, אבל ברצלונה סירבה"

בלם איטליה לשעבר, חשף כי הבלאגורנה שללו אפשרות מכירה של הכוכב לגברת הזקנה כבר כשהיה צעיר ואמר שידע שהארגנטינאי יהפוך להיות הטוב ביותר. על ריאל מדריד: "העדיפו את זידאן על פניי בצוות המקצועי"

one

בווידאו: תקציר התיקו בין ברצלונה לולנסיה

פאביו קנבארו, בלם נבחרת איטליה לשעבר ומאמן קבוצת אל נאסר הסעודית בהווה, אשר שיחק גם בריאל מדריד ולקח איתה שתי אליפויות, התראיין לתחנת הרדיו הספרדית 'קדנה סר' וסיפר כמה דברים מעניינים מהקריירה שלו, בנוגע לריאל מדריד וברצלונה.

"אני זוכר שהגעתי עם יובנטוס למשחק ידידות נגד ברצלונה, וכבר אז ידעתי שליאונל מסי יהפוך להיות שחקן גדול", אמר קנבארו על הארגנטינאי. "פאביו קאפלו רצה אפילו להביא אותו ליובנטוס, אבל ברצלונה סירבה. הוא שאל אותי אם ראיתי אותו, וישר אמרתי לו שהוא יהיה הטוב ביותר בעולם".

על שחקני ברצלונה בהווה: "מדברים הרבה על מסי ורונאלדו, אבל ניימאר הוא פנומן. אני בטוח שהוא יזכה בכדור הזהב. גם לואיס סוארז הוא שחקן שעושה את ההבדל, יש לו אופי דומה לזה של חריסטו סטויצ'קוב. גם אנדרס אינייסטה שחקן מצוין, והוא ראוי לכדור הזהב גם כן. אבל לצערו הוא כמו מלדיני, בופון ובארזי, וכששחקני התקפה כובשים 50-60 שערים, הם יקבלו את התארים על חשבון אחרים".

מנג'ר ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי מביט בעוזרו זינאדין זידאן צועק. רויטרס
קרלו אנצ'לוטי וזינאדין זידאן. קנאברו יכול היה להיות במקום הצרפתי?/רויטרס

על עצמו: "היו לי יחסים טובים עם השחקנים, ואחרי שפרשתי, זה מה שמשך את קרלו אנצ'לוטי לרצות שאצטרף לצוות המקצועי של ריאל מדריד. לצערי היא בחרה בסופו של דבר לתת את התפקיד לזינאדין זידאן. לדעתי פלורנטינו פרס הוא זה שרצה אותו ולא אותי. אנשים חושבים שאם אני בלם איטלקי לשעבר, סגנון האימון שלי הגנתי, אבל השנים שלי בריאל תרמו לי לניסיון ואני רוצה לראות יותר איכויות בקבוצות שאני מאמן. אני אוהב מאמנים כמו גוארדיולה, שחשובים להם הסדר והמשמעת. בעצמי, לקחתי מעט מכל מי שאימן אותי - סאקי, קאפילו, ליפי שוסטר ואנצ'לוטי".

"על ריאל מדריד של העונה הנוכחית: "חסרה להם ההמשכיות. אנצ'לוטי עשה דברים יפים וזכה בליגת האלופות, ואחרי שהוא הלך, דברים השתנו. המערכת צריכה להתרגל לכל זה. נוכל להגיד שרפא בניטז היה מאמן טוב רק בסוף העונה, כשהוא יזכה בתארים. כולם יודעים את המנטליות של המועדון הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully