וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "לעבור לברצלונה? זה מסובך אבל אין בטוח בכדורגל"

כוכב ריאל מדריד ערך ראיון מקיף שבו הוא לא שלל מעבר ליריבה המושבעת: "הכול פתוח, אני לא יודע מה יקרה מחר, צריך לקבל החלטות". על היורו הקרוב: "הגיע הזמן שפורטוגל תעשה משהו גדול"

one

תארו לכם את כריסטיאנו רונאלדו לובש את מדי הבלאוגראנה של ברצלונה. התסריט הזה נשמע בדיוני ובלתי אפשרי, אולם בראיון שערך אתמול (חמישי) כוכבה הגדול של ריאל מדריד הוא לא שלל על הסף את האפשרות הזו. "לשחק בברצלונה יהיה כמעט בלתי אפשרי, כמו גם לשחק באחת היריבות של מנצ'סטר יונייטד באנגליה. זה מאוד מסובך אבל אין הבטחה של 100 אחוז. כמו שאמרתי לפני כן, אין בטוח בכדורגל".

בראיון המקיף שערך ל-AP, הפורטוגלי דיבר בהרחבה על עתידו ואמר: "הכל פתוח, בכל הליגות. אני גם עשוי לסיים את הקריירה בריאל מדריד. אם להיות כנה, אני לא יודע מה הולך לקרות מחר. נכון לעכשיו אני לא רואה את עצמי משחק מחוץ לאירופה, אבל זה רק נכון לעכשיו. בעוד שנתיים או שלוש דברים יכולים להשתנות". יש לציין שלרונאלדו יש חוזה בריאל מדריד עד 2018, אבל כבר תקופה ארוכה שמתפרסמות ספקולציות על עזיבה שלו והשמועות רק התגברו אחרי המפגש שלו עם לורן בלאן מאמן פריס סן ז'רמן אחרי המפגש בין הקבוצות בליגת האלופות.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי לצד שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
ישחקו ביחד בעתיד? רונאלדו ומסי/רויטרס

"ככל שאני מתקרב לסיום הקריירה, אני מתכוון לקחת החלטות אם להישאר בריאל מדריד, לעבור למועדון אחר", אמר הפורטוגלי בן ה-30. "זה נורמלי, אני לא מודאג משום שאני יודע שלכל דבר יש התחלה ויש סוף. אני מוכן לזה. זה חלק מהעבודה שלי. רונאלדו, שגדל בספורטינג ליסבון, שיחק שש עונות במנצ'סטר יונייטד לפני שעבר לריאל מדריד ב-2009. CR7 הוא אחד משלושת המועמדים הסופיים לזכות בתואר כדור הזהב שבו זכה בשנתיים האחרונות.

אם יש מקום שבו רונאלדו לא הטביע את חותמו זה בנבחרת פורטוגל. על היורו המתקרב ובא אמר רונאלדו: "פורטוגל אף פעם לא הייתה פייבוריטית וזה טבעי כי מעולם לא זכינו בתואר משמעותי. אבל בכדורגל יש תמיד הפתעות והכל יכול לקרות, כך שאני מקווה שהגיע הזמן שפורטוגל תיתן הופעה גדולה בצרפת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully