וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: נהריה וראשון לציון רוצות לכבוש את הפסגה

הקבוצה של אריק אלפסי תארח את החבורה מעיר היין, כשהמנצחת תעלה ל-24 שעות למקום הראשון בטבלה (20:15, ספורט 5). הכתומים ממשיכים לחפש מחליף לרומרו אוסבי

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של מכבי ראשון לציון על מכבי חיפה

המחזור ה-11 בליגת העל, שנועל את הסיבוב הראשון, ייצא לדרך מחר (שבת) במשחק בו תארח עירוני נהריה את מכבי ראשון לציון (20:15, ספורט 5, שופטים: אייל פוהרילס, פיני רימון וניר קרן). זה המשחק ה-28 בהיסטוריית הליגה הסדירה בין המועדונים כשהמאזן עומד על 12:15 לטובת ראשון לציון. ב-13 משחקים שנערכו בעין שרה ניצחה ראשון לציון בשבעה, בעוד נהריה ניצחה בשישה. בעונה שעברה נפגשו הקבוצות שלוש פעמים, כשראשון לציון מנצחת בעין שרה בסיבוב הראשון, הקבוצה הסגולה השיבה בניצחון בבית מכבי בסיבוב השני, ובמשחק השלישי שנערך בראשון לציון ניצחו הכתומים 66:86.

עירוני נהריה הגיעה למשחק החוץ בנס ציונה בשבוע שעבר כשהיא עם רצף של שלושה ניצחונות על קבוצות שנחשבות לטובות ממנה, וצמודה לחבורת הצמרת, ואף הובילה ב-11 הפרש במחצית הראשונה לפני שיריבתה מהתחתית ביצעה מהפך ויצאה עם הניצחון. בנהריה מקווים כי ההפסד לא יגרום לירידה בביטחון של השחקנים, כשהם פוגשים את אחת הקבוצות החזקות בליגה. מי שמציג חוסר עקביות בתקופה האחרונה הוא מייקל אומה, הגארד המוביל של הקבוצה, שקלע בשלושת המחזורים האחרונים 5, 16 ו-7 נקודות בהתאמה. בנהריה יצטרכו אותו בכושר טוב אם ברצונם להפתיע את ראשון לציון. שחקן נוסף שיצטרך להיות בשיאו הוא ריצ'ארד האוול, שיתמודד מול הקו הקדמי החזק של הכתומים. ניצחון של נהריה יעלה אותם ל-24 שעות למקום הראשון.

מאמן מכבי ראשון לציון שרון דרוקר. ניב אהרונסון
רוצה לעלות למקום הראשון. דרוקר/ניב אהרונסון

מכבי ראשון לציון יכולה לעלות בשבת למקום הראשון בליגה אם תנצח את נהריה בעין שרה. הקבוצה של שרון דרוקר מחזיקה במשחק חסר נגד הפועל חולון, שיושלם בעוד שבועיים, ובינתיים רוצה להמשיך לצבור כמה שיותר ניצחונות. הכתומים הציגו את אחד ממשחקיהם הטובים ביותר העונה ביום שלישי האחרון נגד מכבי חיפה, אך ברבע האחרון אפשרו לירוקים לחזור לתמונה וכמעט ואיבדו יתרון של למעלה מ-20 נקודות. בקבוצה ממשיכים לחפש אחר פורוורד שיחליף את רומרו אוסבי שעבר למכבי קרית גת, כשעל הפרק מספר מועמדים, אך אף שחקן לא הגיע לכדי לסגירה. בינתיים תופיע הקבוצה של שרון דרוקר עם שלושה זרים למשחק בנהריה וכן למשחק הפתיחה של שלב הבתים השני ביורופקאפ נגד נובו מסטו בסלובניה ביום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully