וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון רוצה יותר דקות משחק, בלאט: "גם מנוף לא יזיז אותו מהמגרש"

ג'יימס לא נרתע מהעלייה בממוצע הדקות שלו ומתנגד למנוחות יזומות: "אני לא בנוי לשחק מעט, חייב להיות על הפרקט כל עוד זה לא פוגע בקבוצה". אירווינג ושמפרט יחזרו מהפציעה מול אורלנדו?

אימג'בנק GettyImages

אחרי שני ימי חופש, קליבלנד תחזור לשחק מחר (בין שישי לשבת, 2:00) כשתתארח אצל אורלנדו במשחק ראשון מתוך שניים רצופים בחוץ. מי שקרוב לוודאי יחסר לבלאט הוא ג'יי אר סמית', שסובל ממחלה, אבל הבשורה החיובית של הקאבס היא שקיירי אירווינג ואימן שאמפרט הצטרפו לנסיעה ועשויים לשחק לראשונה העונה, אחרי שהתאוששו מפציעות שהשביתו אותם לתקופה ממושכת.

"יש סיכוי ששניהם או אחד מהם ישותפו ברואד טריפ הזה, אבל יש גם סיכוי שלא", אמר בלאט באימון אמש. "נראה איך הם ירגישו ונחליט בהתאם. אנחנו בסך הכל רוצים לראות מה יהיה באימון מחר, ונמשיך משם. הייתי רוצה לראות את שניהם משחקים קצת ולתת להם לחוש את הפרקט, אבל אנחנו רוצים לתת להם זמן להתאושש כמו שצריך".

קיירי אירווינג במהלך אימון קליבלנד קאבלירס. AP
חוזר? אירווינג/AP

עם או בלי אירווינג ושאמפרט, נראה שלברון ימשיך לקבל דקות, והרבה. ג'יימס, שקיבל מנוחה במשחק מול מיאמי ומאז שיחק 40 דקות בממוצע בשני המשחקים שלאחר מכן, הבהיר באימון אמש מה כוונותיו, ועד כמה הוא פתוח לגבי האפשרות שישחק פחות כדי להוריד בעומס שמוטל על כתפיו הרחבות. "האמת שאני רוצה לשחק יותר, לא פחות", אמר. "אני פשוט לא אחד שבנוי לשחק 31-32 דקות, זה לא אני. אני בכושר טוב, קולע באחוזים טובים ולא פוגע בקבוצה שלי בכל זמן שאני על הפרקט. אם הייתי פוגע בקבוצה שלי הייתי צריך לנוח, אבל אני מרגיש טוב. עקרונית אני לא אחד שאוהב לנוח. אם אנחנו מנצחים בקלות ואני יכול לנוח במשך כל הרבע הרביעי, אעשה את זה. אם לא, אני צריך לשחק".

לברון משחק העונה 37.1 דקות בממוצע למשחק, למרות שהקאבס הצהירו כי ברצונם להפחית בזמן הפרקט שלו. דיוויד בלאט מחויב לרעיון, אבל נראה ששום דבר לא עומד בפני הרעב של כוכבו. "גם מנוף לא יזיז אותו מהמגרש", התלוצץ כשנשאל מה עומד מאחורי ההחלטה להעניק לו כמות דקות גדולה כל כך בשני המשחקים האחרונים. "היה קשה מאוד לא להביש אותו מול מיאמי. זה יקרה לעתים רחוקות, אבל כשזה קורה, הוא צריך לסבול את זה ולחייך בכוח".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. AP
שונא לנוח. לברון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully