וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר פוצצו את האימון, שגיב יחזקאל עשוי לפתוח בהפועל תל אביב

דיווחים חיים לקראת משחקי השבת: האוהדים השליכו רימוני עשן באימון לפני הפועל תל אביב, יחזקאל תורגל בהרכב האדומים, יוסי מזרחי מתכנן הפתעות בבכורה בבני יהודה, ידין שוב מחוץ לסגל מכבי חיפה

one

משחקי המחזור

בני יהודה - מכבי חיפה
שבת, 15:00, אצטדיון בלומפילד, שופט: רועי ריינשרייבר

הפועל חיפה - הפועל עכו
שבת, 18:00, האצטדיון החדש בחיפה, שופט: לירן וקסברגר

הפועל כפר סבא - הפועל רעננה
שבת, 18:30, אצטדיון לויטה, שופט: אוראל גרינפלד

מכבי נתניה - מכבי פתח תקוה
שבת, 18:30, אצטדיון נתניה החדש, שופט: שלום בן אברהם

הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים
שבת, 20:15, אצטדיון בלומפילד, שופט: ארז פפיר

הפועל באר שבע - הפועל קרית שמונה
ראשון, 20:55, אצטדיון טרנר, שופט: צביקה לוי

בני סכנין - מכבי תל אביב
שני, 20:30, אצטדיון דוחא, שופט: אורן סימיניאן

שחקן מכבי חיפה, אביחי ידין. יוסי ציפקיס
שוב בחוץ. ידין/יוסי ציפקיס

13:35, הפועל רעננה: אחרי שלושה משחקים ללא הפסד, רעננה רוצה ניצחון על הפועל כפר סבא. כמו בשבועות האחרונים, חיים סילבס שומר את הקלפים קרוב לחזה לגבי החלק הקדמי, אבל מה שברור הוא שרנה מיחליץ' ששב מהרחקה יחזור להרכב. ברק בדש שפתח על הספסל נגד בני יהודה עשוי לשוב ל-11, אך סילבס צפוי להחליט בנוגע לכך רק בסמוך למשחק. (אורן קורנפלד)

13:30, מכבי חיפה: רוני לוי חזר על המהלך שביצע בשבוע שעבר, והזמין שוב 20 שחקנים למלון, כשסמוך למשחק ינפה שניים מהם. הסגל הוא אותו סגל כמו בשבוע שעבר, מה שאומר שאביחי ידין שוב נותר מחוץ לסגל ואייל משומר, שנופה ברגע האחרון בשבוע שעבר, שוב ב-20. (איציק יצחקי)

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

השלטים של אוהדי בית"ר באימון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: תמונות גולשים)/מערכת וואלה!, צילום מסך

13:00, מכבי פתח תקוה: במסגרת השינויים של בן שמעון לקראת המשחק נגד מכבי נתניה, המאמן החליט שלא לכלול בסגל באופן מפתיע את עוז פרץ. (איציק יצחקי)

12:40, הפועל תל אביב: נדמה שגיא לוי מתכנן שוב שינויים בהרכב. שגיב יחזקאל שלא נכלל בסגל בשבועות האחרונים תורגל בהרכב, וייתכן שיפתח במקומו של אנס מחמיד בחוד. כמו כן, הקפטן מיחאי פינטילי שב לאימונים לאחר שהתאושש מפציעה. לא ברור עדיין אם יחזור להרכב, או שמא איסו לינגאנה ימשיך בקישור האחורי. עדיין לא ברור מי יפתח במרכז השדה. גם בן רייכרט ומשה אוחיון בתמונת ההרכב. דודו ביטון עדיין סובל מפציעה ולא ייכלל בסגל. (עמית גולדשטיין)

11:59, בית"ר ירושלים: אוהדי בית"ר פוצצו את האימון לקראת סופו וזרקו רימוני עשן לעבר כר הדשא. (אופיר סער)

11:53, עירוני קרית שמונה: הקבוצה של סלאח חסארמה תצא מחר לאזור הדרום כדי להתכונן למשחק מול הפועל באר שבע שייערך ביום ראשון. בקבוצה יחסרו את גיא חיימוב הפצוע כשמהדי זועבי הצעיר יפתח בהרכב במקומו. (שלמה וייס)

11:40, בני יהודה: הבוקר התארחו ילדי פרויקט "שער שוויון" התומך בתלמידי בית ספר יסודי בכדורגל ובלימודים במגרש בשכונת התקווה. דן מורי, אוהד קדוסי, אלמוג בוזגלו ופדרו גלבאן התנדבו להרצות בפני הילדים והצטלמו עימם. (אורן קורנפלד)

מאמן בני יהודה, יוסי מזרחי. ניב אהרונסון
כבר יש הפתעות. יוסי מזרחי באימון בני יהודה/ניב אהרונסון

11:33, מכבי נתניה: גאל מרגוליס לא התאמן מרבית השבוע בשל רגישות במשפעה והוא בספק גדול למשחק מחר. שמעון הרוש הפצוע לא יעמוד לרשותו של ראובן עטר כאשר גם מומדו סיסאי בספק אך ההערכה שיוכל לשחק. (שלמה וייס)

11:30, הפועל חיפה: נראה שעוזר המאמן מאיר בן מרגי, שיעמוד מחר על הקווים במקומו של טל בנין המושעה, מתכוון לערוך שני שינויים בהרכב. ברונו פיניירו ייכנס לעמדת הבלם במקומו של אושרי רואש המורחק ולירן סרדל ייכנס לעמדת הקישור. גם אדריאן רוצ'ט צפוי לפתוח במקומו של עלי חטיב. (שלמה וייס)

11:20, בני יהודה: ההפתעה הגדולה של יוסי מזרחי לקראת המשחק נגד מכבי חיפה היא החזרתו להרכב של סארי פלאח, שיזכה לשחק נגד קבוצת נעוריו. פלאח אמור לפתוח ב-11 לצידו של דן מורי, כלומר אביב חדד יירד לספסל. בן צעירי, שיובש ביציע בשלושת המשחקים האחרונים, ישוב להרכב. איציק עזוז שהתאושש מפציעה יעלה כמגן ימני. הפתעה נוספת: רז מאיר יעלה בקישור במקומו של אלמוג בוזגלו, וישתף פעולה עם אסי בלדוט, תיירי דובאי, אמיר עגייב ופדרו גלבאן. ג'וד נוורו תורגל בחוד. (אורן קורנפלד)

11:11, בית"ר ירושלים: כ-50 אוהדים הגיעו למתחם האימונים בבית וגן ותלו שלטים בגנותו של אוהד הפועל תל אביב יורי סדלצקי, שנפצע קשה בעימות עם אוהדי בית"ר. ראשי הקבוצה הורו מיידית להסיר את השלטים. (אופיר סער)

מאמן בית"ר ירושלים סלובודן דראפיץ'. ברני ארדוב
לא אוהב את הגישה. דראפיץ'/ברני ארדוב

10:19, מכבי פתח תקוה: הקבוצה של רן בן שמעון תנסה לשמור על המומנטום החיובי (שלושה ניצחונות רצופים) גם בחוץ מול נתניה. בהרכב צפויים שני שינויים לעומת ה-11 שפתחו מול הפועל תל אביב: יובל יעקובוביץ' יחליף בקישור את גידי קאניוק ומוחמד כליבאת יתפוס את מקומו של דור חוגי שיירד לספסל. אחרי כשבועיים ללא מאמן כושר קבוע, מונה היום אהוד בן שושן, אקס הפועל עכו, כמאמן הכושר של המועדון. (אורן קורנפלד)

09:20, בית"ר ירושלים: בבית"ר ירושלים חוששים מזחיחות יתר לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב. באימון אתמול ההרכב הראשון נראה רע ונוצח בקלות על ידי ההרכב השני. המאמן סלובודאן דראפיץ' העיר לשחקנים על מספר פעמים ואם הדברים יימשכו גם היום באימון המסכם לא מן הנמנע כי ברגע האחרון המאמן יבצע שינוי בהרכב. בשבוע הבא אמורה להתקיים פגישה עם נציגיו של טל כחילה בניסיון לקדם את המו"מ. כמה עשרות אוהדים צפויים להגיע לאימון הקבוצה ולעודד את השחקנים לקראת המשחק.

דראפיץ' אמר אתמול לשחקנים: "אתם משחקים כאילו עשינו את שלנו. אני לא רוצה לראות את הזחיחות הזאת. הפועל תל אביב יבואו עם כל מה שיש להם כדי לעשות נקודות, תתחילו להתעורר לפני שנצטער על זה במוצאי שבת". (אופיר סער)

09:03, מכבי חיפה: רוני לוי תרגל לראשונה העונה הרכב זהה לזה שפתח בשבוע שעבר, עם קישור אחורי שכולל את נטע לביא, ואת איסמעיל ריאן באגף ימין. יוסי בניון וחן עזרא לא יפתחו, ועדיין לא ברור אם אייל משומר ייכלל בסגל. (איציק יצחקי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully