וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות הספרדית דחתה את ערעור ריאל מדריד על שיתוף צ'רישב

כצפוי, ערעור הבלאנקוס על הדחתם מהגביע בעקבות שיתופו הלא חוקי של הרוסי המורחק במשחק הראשון מול קאדיס לא התקבל. ריאל תפנה כעת ל-CAS, שיתכנס בשישי ב-14:30 לדון בנושא

one

בווידאו: ריאל מדריד דורסת את חטאפה

בית הדין של ההתאחדות הספרדית דחה הערב (חמישי) את ערעורה של ריאל מדריד בנוגע להדחתה מגביע המלך. הבלאנקוס נזרקו מהמפעל בשבוע שעבר לאחר ששיתפו שלא כחוק את דניס צ'רישב המורחק, בניצחון 1:3 בחוץ על קאדיס במשחק הראשון מבין שניים בשלב 32 האחרונות של המפעל.

צ'רישב, ששיחק בעונה שעברה במדי ויאריאל וצבר שלושה צהובים במסגרת הגביע, לא היה רשאי לשחק במשחק הראשון של הבלאנקוס במפעל העונה, אולם הוא שותף ואף כבש כבר בפתיחה את השער הראשון של האורחת. במהלך המחצית הראשונה החלו לצוץ הידיעות לפיהן הקשר הרוסי הצעיר אמור לרצות את עונש ההשעיה שלו ובסופו של דבר, שניות מפתיחת המחצית השנייה הוא הוחלף, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.

בית הדין של ההתאחדות הדיח את ריאל מהגביע בשל העבירה על החוקים ואף קנס אותה ב-6,001 יורו. הבלאנקוס הגישו את הערעור, אולם כאמור, היום גילו שהוא נדחה. ריאל עדיין מוכרת כרטיסים למשחק הגומלין מול קאדיס, שאמור להיערך ביום רביעי הקרוב והיא תפנה כעת ל-CAS, בית הדין לבוררות בספורט, הגוף הבינלאומי העוסק בנושאים כאלה. CAS יישב מחר, בשעה 14:30, לדון בערעור של ריאל וייתן החלטה סופית.

מאמן ריאל מדריד, רפא בניטס, עם דניס צ'רישב. GettyImages
צ'רישב מוחלף במשחק בקאדיס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully