וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן אלופת החורף, שלושער לצ'יצ'ריטו בלברקוזן

לבנדובסקי ולאהם כבשו לבווארים, שניצחו 0:2 בדרבי את אינגולשטאט, אצלה אלמוג כהן פתח ורשם 53 דקות. המקסיקני הלוהט כיכב ב-0:5 על מנשנגלדבאך. 1:1 לוולפסבורג מול המבורג

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. GettyImages
הבטיחו את אליפות החורף. לבנדובסקי/GettyImages

המחזור ה-16 ולפני אחרון לפני פגרת החורף בבונדסליגה נפתח אתמול (שישי) עם המשחק בין מיינץ לשטוטגרט. בשבת תארח באייר לברקוזן את בורוסיה מנשנגלדבאך למשחק מרתק, וולפסבורג סיימה ב-1:1 ביתי מול המבורג, באיירן מינכן ניצחה 0:2 את אינגולשטאדט בדרבי בווארי, ורדר ברמן ופ.צ. קלן סיימו ב-1:1, הופנהיים ניצחה 0:1 את האנובר ודרמשטאדט הובסה 4:0 על ידי הרטה ברלין.

אלמוג כהן שחקן אינדולשטאדט (ימין) מול ארתורו וידאל שחקן באיירן מינכן. GettyImages
אלמוג כהן מול וידאל/GettyImages

מיינץ - שטוטגרט 0:0

השוואבים היו קרובים לרשום ניצחון במחזור שעבר, אבל ספגו שער מאוחד וסיימו ב-1:1 ביתי מול ורדר ברמן. הפעם, לא הצליחו לכבוש, סיימו בתיקו מאופס מול מיינץ ונותרו מתחת לקו האדום. מיינץ עלתה זמנית למקום השישי.

באיירן מינכן - אינגולשטאדט 0:2

זה היה קשה, לא הלך בלי מאבק, אבל בסופו של דבר הבווארים הצליחו לנצח 0:2 את העולה החדשה אינגולשטאדט בזכות שערים של רוברט לבנדובסקי ולא אחר מאשר פיליפ לאהם ובאיירן מינכן הבטיחה את אליפות החורף בגרמניה אחרי ששיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-43. אלמוג כהן פתח לראשונה בהרכב של העולה החדשה והוחלף בדקה ה-53.

באיירן כבשה את הראשון בדקה ה-65 לאחר שכדור עומק יפה של ג'רום בואטנג מצא את רוברט לבנדובסקי, שעבר את השוער ומול שער ריק מזווית קשה בעט פנימה את ה-0:1. השער השני הגיע בדקה ה-75 והיה בתום מהלך קבוצתי יפה. זה הסתיים עם בישול של תומאס מולר ללאהם, שבעט פנימה את ה-0:2.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מרסל שייפר שחקן וולפסבורג (ימין) מול ניקולאי מולר שחקן המבורג. GettyImages
חלוקת נקודות. שייפר מול מולר/GettyImages

וולפסבורג - המבורג 1:1

דווקא אחרי ה-2:3 הגדול מול מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות, לא הצליחו הזאבים לנצח את המבורג וסיימו איתה ב-1:1 ביתי. הקבוצה של ברונו לבאדיה עלתה ליתרון בדקה ה-21 עם שער של ניקולאי מולר אחרי טעות גדולה של דאנטה במרכז ההגנה, אבל מקסי ארנולד הצליח לאזן בדקה ה-78 ולקבוע חלוקת נקודות אחרי מהלך קבוצתי יפה שהסתיים עם כדור רוחב של וייריניה. הקבוצה של דיטר הקינג לא מצליחה להתרומם בליגה והיא עם 26 נקודות.

באייר לברקוזן - בורוסיה מנשנגלדבאך 0:5

אחרי שניצחה פעם אחת בלבד בשמונת המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות, הצליחה הקבוצה של רוג'ר שמידט להתפוצץ ולהוציא את כל העצבים דווקא מול בורוסיה מנשנגלדבאך, שספגה הפסד ליגה ראשון תחת אנדרה שוברט, שהשיג לפני כן 26 נקודות מ-30 אפשריות. ועוד איך לברקוזן ניצחה, עם 0:5 ענק על היריבה האזורית. חאבייר הרננדס כבש שלושער והגיע כבר ל-10 שערי ליגה העונה ו-17 בכל המסגרות, שטפן קיסלינג הוסיף צמד.

השער הראשון הגיע בדקה ה-30 כשהגבהה של רוברטו הילברט מצאה את קיסלינג, שנגח פנימה מקרוב וזה 0:1. השער השני הגיע בדקה ה-63, כשמסירה של קיסלינג מצאה את צ'יצ'אריטו, שעבר את השומר שלו נהדר ובעט עם השפיץ פנימה את ה-0:2. שלוש דקות חלפו וקיסלינג נגח בצורה אדירה פנימה אחרי קרן של הקאן צ'לאנוילו וזה 0:3. תשע דקות חלפו והרננדס כבש עוד שער. הפעם זה היה אחרי עוד בישול של קיסלינג, סיבוב יפה ובעיטה מ-18 מטר בדרך ל-0:4. המקסיקני השלים שלושער בדקה ה-76 לאחר שקארים בלארבי העביר לו כדור רוחב והוא דחק מול שער ריק פנימה, 0:5 ושני השחקנים מתחבקים אחרי שהתקוטטו במשחק ליגת האלופות במהלך השבוע.

משחקים נוספים:
ורדר ברמן - פ.צ. קלן 1:1
לברמן: יאניק וסטרגארד (4). לקלן: דושאן סבנטו (79)

הופנהיים - האנובר 0:1
להופנהיים: ג'ונתן שמיד (30)

דרמשטאדט - הרטה ברלין 4:0
להרטה: ודאד איבישביץ' (12, 50), מרווין פלאטנהארדט (26), סלומון קאלו (77)

חאבייר הרננדס שחקן באייר לברקוזן. GettyImages
נהנה מכל רגע. צ'יצ'ריטו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully