וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייב ייגר דרש פסק זמן, מאט בארנס התעלם: "לא שמעתי כלום"

פורוורד ממפיס הדהים עם שלשה משוגעת מחצי מגרש ב-92:93 על דטרויט אך לא יצא מגדרו: "היה לי מזל, פשוט הלכתי על זה". בריאנט "נתן" לראסל את הכדור האחרון, הרוקי הנרגש: "כבוד גדול". אל ג'פרסון נכשל בבדיקת סמים - והושעה מחמישה משחקים

AP

דטרויט, מישיגן. אולם הפאלאס. הפיסטונס מארחים את ממפיס. הם מובילים 90:92 כשנותרו תשע שניות לסיום ואם זה לא הספיק, הכדור האחרון היה בידיים שלהם. מרקוס מוריס קיבל את הכדור, זרק והחטיא. ארסן איליאסובה השתלט על הכדור החוזר. הוא גם כן החטיא. אנדרה דראמונד השתלט על הכדור החוזר. כן, גם הוא החטיא. מאט בארנס לקח ריבאונד. 6.5 שניות נותרו לסיום המשחק. דייב ייגר מבקש פסק זמן. יותר נכון, מתחנן לפסק זמן. בארנס מתעלם. או לא שומע. או גם וגם. הוא לוקח את הכדור, מכדרר בין שני שחקנים וזורק זריקה משוגעת מחצי מגרש. 1.1 שניות לסיום, 92:93 לממפיס, שניצחה בצורה דרמטית.

"היה לי מזל", אמר בארנס כשנשאל על הסל המשוגע. "לפעמים עדיף להיות שחקן עם מזל מאשר שחקן טוב. כולם אמרו לי שהם קראו לפסק זמן, אבל לא ראיתי או שמעתי כלום. פשוט הלכתי על זה". כן, לגריזליס נותר פסק זמן. יותר מאחד למעשה. אם ייגר היה קורא לפסק זמן, ממפיס הייתה מתחילה את המהלך מחצי המגרש, אבל בארנס לא שם לב. הוא פשוט הלך על זה, ואתם כבר יודעים איך זה נגמר.

שחקן ממפיס, מאט בארנס. AP
כוכב הערב. בארנס/AP

קובי בראינט נמצא בעונה האחרונה בקריירה שלו. הבלאק מאמבה משתדל ליהנות מכל רגע לפני שיתלה את הנעליים בסיום העונה, אך הלילה ביצע מהלך מפתיע. הוא החליט לשבת על הספסל בדקות הסיום המותחות מול מינסוטה, והודיע למאמנו ביירון סקוט שיפיל את האחריות על "החבר'ה הצעירים". בריאנט התיישב על הספסל והסתכל. גם העידוד של אוהדי הוולבס, שדרשו מהכוכב לחזור לפרקט, לא עזרו. בהיעדרו, הרוקי דיאנג'לו ראסל, שנבחר במקום השלישי בדראפט האחרון, לקח אחריות וקלע 13 נקודות בשמונה הדקות האחרונות כולל שלשה בדקה האחרונה שהורידה את ההפרש לשתיים, ועוד שתי נקודות 2.2 שניות לסיום ששלחו את המשחק להארכה.

"זה כבוד גדול בשבילי", אמר ראסל הנרגש. "בראינט בקלות יכול היה להגיד לסקוט שהוא זה שרוצה לקחת את הזריקה האחרונה". קובי הנרגש לא נשאר אדיש למהלך, נעמד על שתי רגליו והריע לשחקן הצעיר, שהתרגש מהמעמד. הלייקרס אגב, הפסידו בסופו של דבר לוולבס בהארכה.

סנטר שארלוט, אל ג'פרסון, שאמור היה לחזור מפציעה ברגל, הושעה מחמישה משחקים בשל שימוש בסמים, כך הודיעה הנהלת הליגה. ג'פרסון, שטען כי הוריד כ-11 קילוגרמים במהלך הקיץ, מעמיד העונה ממוצעים של 13.7 נקודות למשחק ו-6.4 ריבאונדים.

עוד באותו נושא

סל ניצחון אדיר למאט בארנס, ניצחון דרמטי למינסוטה בהארכה

לכתבה המלאה
שחקן לוס אנג'לס לייקרס, דיאנג'לו ראסל. AP
לקח אחריות. ראסל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully