וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סלבטורה סיריגו סירב לשחק במדי פריס סן ז'רמן נגד שחטאר

בצרפת טוענים שהשוער המחליף היה אמור לפתוח בין הקורות בשלישי, אך הודיע לבלאן שהוא מסרב לשחק בשל רצונו לעבור לקבוצה אחרת שמשחקת במפעל כשרומא מוזכרת כמועמדת להחתימו

כמה מקרים אתם זוכרים שבהם שחקן מסרב לפתוח במדי הקבוצה שלו במפעל כמו ליגת האלופות? בצרפת מדווחים שסלבטורה סיריגו, שוערה המחליף של פריס סן ז'רמן היה אמור לפתוח בין הקורות של הקבוצה במשחק הביתי מול שחטאר דונייצק שלשום (0:2), אבל הודיע ללורן בלאן שהוא מסרב לשחק ולפיכך קווין טראפ השוער הראשון עמד בשערה של אלופת צרפת. הסיבה למהלך הזה ככל הנראה היא העובדה שסיריגו מאוכזב ממעמדו בקבוצה ורוצה לעבור בינואר לקבוצה אחרת שהעפילה לשמינית גמר ליגת האלופות, כשהדיווחים מדברים על רומא כמועמדת המובילה לקלוט אותו.

סלבטורה סיריגו שוער פריס סן ז'רמן. רויטרס
סירב לשחק? סלבטורה סיריגו/רויטרס

בכך שלא שיחק מול שחטאר, סיריגו שמר לעצמו את האופציה לשחק בקבוצה אחרת במפעל הזה בקבוצה, כשמחירו מוערך ב-4.5 מיליון יורו. הג'אלורוסי רכשו הקיץ את וויצ'ך שצ'סני שוערה של ארסנל בעונה שעברה, אך מעמדו אצל רודי גרסיה לא יציב וסיריגו, שהיה השוער הראשון של פריס סן ז'רמן והציג יכולת טובה אשתקד, עשוי להיות אופציה טובה עבור האיטלקים. אם המעבר הזה לא יתמשש, ייתכן שסיריגו יחתום באחת הקבוצות בפרמיירליג כשאסטון וילה וניוקאסל הנאבקות בתחתית מוזכרות כמועמדות להחתים את השוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully