וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרבור אמבקווה: "הסיפור עדיין נכתב, יכול להתרחש כאן סיום מדהים"

10.12.2015 / 8:15

מכבי תל אביב מתכוננת למשחק הגורלי מול באמברג (21:15, שידור חי בוואלה! ספורט ובאפליקציה), הסנטר שיפגוש את האקסית אופטימי: " זה יכול להיות ניצחון גדול ראשון שלנו העונה". ג'ורדן פארמר צפוי להיות כשיר

one

לאחר שדילגה בקלילות על הפועל אילת בתחילת השבוע, מכבי תל אביב תתמודד הערב (21:15, שידור חי בוואלה! ספורט ובאפליקציה) למשחק קריטי להמשך דרכה ביורוליג מול באמברג, אלופת גרמניה. הצהובים הצליחו להשיג בשבוע שעבר את ניצחונם השני בלבד במפעל העונה כשמאמן הקבוצה, ז'אן טבק, שב והבהיר לשחקנים כי "יש להילחם בכל משחק, והעונה עוד ארוכה".

ג'ורדן פארמר, שסבל ממתיחה בירך האחורית, צפוי לעמוד לרשותו של טבק, אייק אופייבו, שעבר בדיקת אולטרסאונד סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי ויעדר כחודש. יש לציין כי חוזהו יסתיים בסוף החודש כשבמכבי טרם החליטו על השארתו.

ז'אן טבק: "לא נוריד את הראש אם נשחק ביורוקאפ"

טרבור אמבקווה מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
עוד מפגש מול האקסית. טרבור אמבקווה/יוסי ציפקיס

טרבור אמבקווה, שזכה בעונה שעברה באליפות עם הגרמנים ופוגש את האקסית, אמר לקראת המשחק: "אנחנו מגיעים אחרי שני ניצחונות ואנחנו מאוד רוצים להגיע ולשחק טוב גם נגד באמברג. אנחנו מקצוענים, כולנו מבינים את חשיבות המשחק עבור הקבוצה ושזה הצ'אנס שלנו לנסות ולהעפיל לטופ 16. זה נכון שלא הכל תלוי בנו ואנחנו צריכים שעוד כמה דברים יקרו, אבל קודם כל אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו ולהגיע הערב, לשחק נהדר ולנצח".

אמבקווה הוסיף: "זה לא יהיה פשוט מול קבוצה ששיחקה מצוין עד עכשיו אבל זה יכול להיות ניצחון חשוב וניצחון גדול ראשון שלנו העונה. אנחנו צריכים בעיקר לשחק ביחד, לעלות על המגרש אגרסיביים ולעשות דברים נכונים כי שעשינו במשחקים האחרונים. ברור שראינו וידאו שלהם, אבל בסופו של דבר זה יהיה לפי מה שאנחנו נעשה על המגרש , אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות כדי לנצח".

"מאז שהעונה התחילה לא שיחקנו טוב ולא עמדנו בציפיות שהיו מאיתנו, טבק מאמן מאוד אינטנסיבי הוא לא מוותר על אף טעות, אנחנו משחקים אגרסיבי יותר וכן האימונים יותר אינטנסיביים לאחרונה הוא מאוד עקשן ואני מקווה שכל הדברים האלה יעזרו לנו הערב. אף אחד מאיתנו לא חושב על היורוקאפ, כל מה שאנחנו רוצים זה לנצח הערב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ארינזה אונואקו עובד על זריקות העונשין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully