וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן טבק: "היורוקאפ הוא לא עונש. לא נוריד את הראש אם נשחק שם"

מאמן מכבי תל אביב מנמיך ציפיות לקראת המשחק החשוב מול באמברג (חמישי, 21:15, שידור חי בוואלה! ספורט ובאפליקציה)? הקרואטי: "העונה ארוכה, נשחק איפה שצריך. לא יזיק לנו קצת מזל"

one

מכבי תל אביב תארח מחר (חמישי, 21:15, שידור חי בוואלה! ספורט ובאפליקציה) למשחק על חייה ביורוליג את באמברג, אלופת גרמניה. הצהובים צברו בשבוע שעבר את ניצחונם השני בלבד במפעל העונה ויזדקקו לעוד אחד כזה על האורחת, שניצחה אותם ב-11 הבדל במפגש הראשון. הערב מקיימת מכבי תל אביב את מסיבת העיתונאים שלה לקראת המשחק, כאשר המאמן ז'אן טבק מקווה שהשחקנים שלו ישמרו על היכולת הגבוהה מיום שני, אז הביסו את אילת ב-27 הפרש בליגה.

מאמן מכבי תל אביב, ז'אן טבק. קובי אליהו
רוצה לראות את היכולת הטובה נמשכת. טבק/קובי אליהו

"באמברג יריבה עיקשית מאוד", הודה ז'אן טבק. "היא קבוצה חזקה ונצטרך להשתפר כקבוצה. אין לנו ברירה, אנחנו חייבים לנצח כדי להישאר בחיים ביורוליג. ברור שאנחנו זקוקים למזל. אנחנו יכולים להילחם, לעבוד קשה ולעשות הכול, אבל אם לא יהיה לנו מזל זו בעיה. גם המשחק הקודם היה על החיים ועל המוות, והופענו להתמודדות. אני מאמין שאנחנו יכולים לנצח גם במשחק הקרוב".

הקרואטי הוסיף: "לבאמברג יש את היתרונות והחסרונות שלה. כמאמן התפקיד שלי הוא לדעת את הדברים האלו. לכל קבוצה יש חולשות, לא רק למכבי תל אביב. אתם מדברים על היורוקאפ כאילו מדובר בעונש. היורוקאפ הוא לא עונש. ברור שאם נגיע לשם זו אכזבה, אבל לא נוכל להוריד את הראש אם נהיה ביורוקאפ. העונה עוד ארוכה, ואיפה שנהיה נצטרך לשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ארינזה אונואקו עובד על זריקות העונשין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully