וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "אחת התוצאות הטובות שהשגתי במפעלים אירופים"

מנג'ר ארסנל חגג את ה-0:3 מול אולימפיאקוס, שסידר לקבוצה שלו כרטיס לשמינית הגמר: "זה הישג פנטסטי, הייתה לנו הופעה מושלמת". מאמן לברקוזן רוג'ר שמידט: "זה ערב טראגי בשבילנו"

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. GettyImages
מאושר. ונגר/GettyImages

שלב הבתים של ליגת האלופות ננעל הערב (רביעי) עם שמונה משחקים. רומא הצליחה לעלות לשמינית הגמר למרות 0:0 ביתי מול באטה בוריסוב כיוון שבאייר לברקוזן לא הצליחה לבצח את ברצלונה החסרה בבית וסיימה איתה ב-1:1. גנט הבלגית הצליחה גם להפתיע ולעלות לשמינית הגמר עם 1:2 ביתי מול זניט, בעוד ולנסיה אכזבה והפסידה 2:0 בבית לליון בבכורה של גארי נוויל. צ'לסי עלתה לשמינית הגמר עם 0:2 על פורטו, דינמו קייב הצטרפה אליה בזכות 0:1 מול מכבי תל אביב.

קשר רומא ראג'ה נאינגולן אמר לאחר המשחק: "תקפנו במשך רוב המשחק, אבל לא היינו חדים מספיק. ניסינו לנצח, אבל בסופו של דבר תיקו הספיק לנו. עלינו לשמינית הגמר ועכשיו אנחנו צריכים להתמקד רק במשחק הבא. אני חושב שאנחנו עובדים היטב, היום נתנו את כל מה שהיה לנו. אני חושב שאנחנו יכולים להיות מאושרים מהעלייה כי זה היה בית קשה". שוער הג'אלורוסי וויצ'ק שצ'סני הוסיף: "הדבר היחיד שהיה חשוב הלילה הוא לעלות לשמינית הגמר והצלחנו לעשות את זה. לא הראינו כדורגל יפה, אבל בעוד כמה ימים כולנו ניזכר במשחק הזה עם חיוך".

מאמן באייר לברקוזן רוג'ר שמידט נשמע מאוכזב מאוד: "הייתה כאן דרמה, אני בהלם שלא הצלחנו לנצח. העובדה שבאטה בוריסוב הצליחה לעשות תיקו ברומא, הופכת את הערב הזה לטראגי עבורנו". מאמן ברצלונה לואיס אנריקה: "הרגשתי טוב עם ההופעה שלנו. רציתי לתת לשחקנים שלא קיבלו הרבה דקות עד עכשיו דקות וראיתי סימנים טובים מול קבוצה שהייתה חייבת לנצח. המשחק הזה היה מבחן אופי עבורנו".

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר נשמע מרוצה: "זה הישג פנטסטי עבורנו כי איבדנו הרבה שחקנים. לא הרבה אנשים נתנו לנו סיכוי, אבל אנחנו קבוצה אמיתית וחזקה. זו לבטח אחת מהתוצאות הכי טובות בקריירה שלה באירופה. היינו צריכים לספק הופעה מושלמת כדי לנצח וזה מה שעשינו. הייתה לנו הופעה מושלמת מבחינה מנטלית וגם מבחינה טקטית. זו הייתה הופעה קבוצתית שלמה. היינו צריכים להראות אופי חזק הלילה וההופעות האלה הופכות את הקבוצה לחזקה יותר. אני בטוח שהניצחון הזה יחזק את האמונה של השחקנים. זה לילה מיוחד בשבילנו ויספק זיכרון חיובי. אני גאה מאוד בקבוצה כי היינו צריכים להיות חזקים מבחינה מנטאלית. ב-0:2 היינו צריכים לדחוף קדימה ואני שמח שזה מה שעשינו".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. AP
מרגיש טוב נגד הגרמניות. מסי/AP

מספרים

* רומא לא ספגה לראשונה אחרי 27 משחקים ברציפות באירופה.

* איקר קסיאס הודח בשלב הבתים של ליגת האלופות לראשונה בקריירה המפוארת שלו.

* ליאונל מסי כבש בפעם ה-15 מול קבוצות גרמניות בליגת האלופות, אין שחקן שכבש יותר ממנו נגד גרמניות באלופות.

* חאבייר הרננדס הפך למקסיקני הראשון שכובש מול ברצלונה בליגת האלופות.

* רק וויליאן (7 שערים) כבש יותר שערים עבור צ'לסי העונה מאשר שערים עצמיים שנכבשו לזכותה (5).

* רוברט לבנדובסקי רשם את ההופעה ה-46 שלו בליגת האלופות והשתווה לייז'י דודק כפולני עם מספר ההופעות הרב ביותר בליגת האלופות.

* סוון אולרייך הפך לשוער התשיעי בתולדות ליגת האלופות שמשחק בבאיירן מינכן. קדמו לו: אוליבר קאהן, מנואל נוייר, האנס יורג בוט, שטפן וסלס, מיכאל רנסינג, סוון שוייר, תומאס קראפט, אווה גוזפודארק.

* באיירן מינכן רשמה את משחק החוץ ה-100 שלה בליגת האלופות.

* אחרי שזניט סט. פטרסבורג נקלעה לפיגור מול גנט, היא השאירה את ריאל מדריד כקבוצה היחידה שלא נקלעה לפיגור העונה באלופות.

* חאבייר הרננדס כבש לפחות חמישה שערים בליגת האלופות עבור קבוצה מגרמניה ומאנגליה והוא השני לעשות זה. הקודם היה דימיטאר ברבאטוב, שעשה את זה גם במנצ'סטר יונייטד ובבאייר לברקוזן.

* אוליבייה ז'ירו הפך לשחקן ארסנל הרביעי שכובש שלושער בליגת האלופות והשני שעושה את זה במשחק חוץ, אחרי תיירי הנרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully