וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: קרע בשריר לאייק אופייבו, ייעדר 3-4 שבועות

בשורה לא פשוטה לצהובים רגע לפני המשחק החשוב מול באמברג בחמישי במסגרת היורוליג: הסנטר הניגרי, שחתם על חוזה זמני לחודשיים, עבר בדיקת אולטרסאונד ובה התגלה לו הקרע בשריר

one

העונה הלא פשוטה של מכבי תל אביב ספגה היום (רביעי) עוד מכה, כאשר התברר כי סנטר הקבוצה, אייק אופייבו, סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי והוא ייעדר תקופה של בין שלושה לארבעה שבועות. הפציעה התגלתה בבדיקת אולטראסאונד שעבר השחקן בבית החולים איכילוב והמשמעות הראשונית היא שהוא יחמיץ את המשחק הגורלי של הצהובים מחר מול באמברג. אופייבו יתחיל בטיפולי פיזיותרפיה בתקווה לשוב בהקדם אל הפרקט.

אייק אופייבו מכבי תל אביב. קובי אליהו
ייאלצו להסתדר בלעדיו. אופייבו/קובי אליהו

אופייבו, ששיחק בעבר במכבי חיפה, חתם ב-21 באוקטובר על חוזה לחודשיים במכבי תל אביב, לאחר שבריאן רנדל נפצע. אופייבו (31) הוא פאוור פורוורד שמתנשא לגובה של 2.05 מטרים. הוא שיחק בשנתיים האחרונות בהצטיינות במכבי חיפה, ובעונה שעברה אף נבחר לחמישיית העונה של מנהלת הליגה, אחרי שהעמיד ממוצעים של 17.7 נקודות, 6.7 ריבאונדים, 2.5 אסיסטים ו-1.5 חטיפות למשחק בעונה הסדירה.

אופייבו נולד בארה"ב, אבל מחזיק גם באזרחות ניגרית - המדינה ממנה היגרו הוריו לטקסס. אופייבו יצא לראשונה לאירופה ב-2007, אז חתם בגנט הבלגית, והרשים עם ממוצעים של 11.2 נקודות ו-6 ריבאונדים. את העונה שלאחר מכן פתח לא טוב ושוחרר. בשנתיים הבאות שיחק במקסיקו ופורטו ריקו. את עונת 2011/12 פתח הסנטר הניגרי בליגה הארגנטינאית אך לאחר זמן קצר חזר לשורות נואבו לארדו המקסיקנית, ואת העונה סיים בקנקון. במרץ 2013 חתם בליגה בוונצואלה ורשם ב-20 משחקים 12.6 נקודות ו-6 ריבאונדים בממוצע למשחק.

בשישה משחקי ליגה העונה העמיד ממוצעים של 8.5 נקודות ו-4.3 ריבאונדים לערב ב-19.3 דקות בממוצע, בעוד ביורוליג שותף בשישה משחקים גם כן, קלע 4.5 נקודות בממוצע למשחק והוריד שלושה ריבאונדים לערב- ב-12.5 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully