וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר הודיע: איבן ליוביצ'יץ' מצטרף לצוות האימון במקום אדברג

הטניסאי השוויצרי יפתח את עונת 2016 עם צוות חדש, ונפרד מאדברג: "מודה לאליל ילדותי שהסכים לעבוד איתי, למדתי המון". אדברג: "היה מרגש עבורי לחזור לסבב ולראות כמה התקדם הענף"

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי (שמאל) עם מאמנו סטפן אדברג. Shaun Botterill, GettyImages
שתי אגדות בתמונה אחת. אדברג ופדרר/GettyImages, Shaun Botterill

רוג'ר פדרר יפתח את עונת 2016 עם צוות אימון חדש. פדרר הודיע כי מאמנו השבדי סטפן אדברג לא יעבוד איתו בשנה הבאה, ומי שיצורף יהיה שחקן העבר איבן ליוביצ'יץ' הקרואטי. בן ארצו, סוורין לוטי השוויצרי, יישאר בצוות האימון, כמו גם דניאל דרוקסלר הפיזיותרפיסט ופייר פגאניני מאמן הכושר.

פדרר טען כי אדברג חתם איתו על חוזה לעונה אחת בלבד ב-2014, אבל הסכים להישאר עמו ב-2015. תחת אדברג פדרר בן ה-34 זכה בחמישה תארי ATP ב-2014 ושישה ב-2015. ליוביצ'יץ' בן ה-36 דורג בשיאו במקום השלישי בעולם.

"אחרי שתי עונות מוצלחות מאוד, אני רוצה להודות לסטפן אדברג, אליל הילדות שלי, על שהסכים לעבוד לצדי", נפרד פדרר מהשבדי, "זה היה חלום שהתגשם. הוא לימד אותי המון וההשפעה הגדולה שלו על המשחק שלי תישאר עמי".

אדברג נפרד גם הוא: "לרוג'ר ולי היו שנתיים נהדרות... היה ברור כבר מההתחלה שתהיה בינינו שותפות מיוחדת, לעבוד עם השגריר הכי טוב של הטניס אי פעם. היה מרגש עבורי לחזור לסבב ולראות עד כמה התקדם הענף. האיכות של הטניס כיום טובה מאי פעם. אני מאמין שלרוג'ר יש עוד הרבה מה לתרום לספורט ומסוגל לזכות בתארים גדולים. נישאר תמיד חברים קרובים, ולנצח ארגיש חלק מהקבוצה שלו".

איבן ליוביצ'יץ' טניסאי קרואטי. GettyImages
דרך חדשה. ליוביצ'יץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully