וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי בן שימול: "אירופה מוסיפה לנו המון כקבוצה, כיף לי כאן"

9.12.2015 / 9:51

לאחר עוד ניצחון משכנע בליגה שהעלה את מאזנה לשבעה העונה, רכז מכבי ראשון לציון מאושר: "מרגיש נוח, נשמור על היכולת הזאת". מאמצים בקבוצה לצרף זר נוסף. חנן קולמן: "לא שיחקנו טוב"

one

מכבי ראשון לציון עלתה אתמול (שלישי) למאזן 2:7 בליגה לאחר עוד ניצחון, הפעם 73:83 על מכבי חיפה, ונמצאת משחק השלמה אחד מהמקום הראשון. במקביל להצלחה, בצוות המקצועי עושים מאמצים לצרף זר במקומו של רומרו אוסבי שעבר לקרית גת. הכתומים שלטו במשחק החל מאמצע הרבע השני, במהלכו יצאו לריצת 1:22 וחיסלו כל סיכוי של חיפה לחזרה, למרות רבע אחרון לא טוב. הקבוצה של שרון דרוקר עדיין מחזיקה במשחק חסר, שיושלם בעוד שבועיים נגד הפועל חולון, ואם תנצח אותו, תעלה למקום הראשון בטבלה.

"בסוף נפלנו לידיים שלהם ולמה שהם ניסו לעשות, ליצור את הבלאגן ואת האגרסיביות, זה החזיר אותם לשחק", סיפר אבי בן שימול שקלע 7 נקודות, "אני מרגיש מאוד נוח, מודה למאמן ולכל הצוות ונהנה מכל רגע. אנחנו עובדים קשה, אירופה מוסיפה לנו המון כקבוצה, בגדול כיף לי פה". אחרי עונה בתחתית עם מכבי אשדוד, נראה כי בן שימול רושם עונה טובה מאוד, אישית וקבוצתית. "אנחנו מתרכזים בכל יום ביומו, יש לנו שבועות מאוד עמוסים ואנחנו ממשיכים ממשחק למשחק, נשמור על היכולת הזאת. לא יודע להגדיר את המצב שלנו, זה לא משהו שצריך לסכם. נמשיך כמו שאנחנו עכשיו והכל יהיה בסדר".

בראשון לציון עושים מאמצים על מנת לצרף זר רביעי, במקומו של רומרו אוסבי, כבר בימים הקרובים, כשעל הפרק נמצאים כמה מועמדים. המטרה של הכתומים היא להביא את הזר לפני המשחק הראשון בשלב הבתים השני של היורופקאפ נגד נובו מסטו בחוץ, ביום רביעי הבא.

שחקני מכבי חיפה חנן קולמן, גרגורי ורגאס, חנן קולמן. קובי אליהו
עדיין מאמין בקבוצה. חנן קולמן במרכז/קובי אליהו

בצד המפסיד של הערב, מכבי חיפה ירדה למאזן של חמישה ניצחונות מול חמישה הפסדים. הירוקים רשמו אמש את הפסדם הרביעי בחמישה משחקי חוץ, כשבשלושת האחרונים הם הפסידו בהפרש דו ספרתי. למרות ההפסדים, בחיפה מרוצים מהסגל ומהיכולת הכללית לאחרונה, ומאמינים כי הם נמצאים בעיצומה של עונה טובה יחסית וניתן לעשות דברים יפים גם בהמשך.

"הרגשתי שזה היה המשחק שלנו ברבע הראשון ואז ברבע השני קלענו מעט מאוד נקודות, ככה שהמשחק ברח לנו עד שעשינו ריצה בסיום", סיכם חנן קולמן, "שיחקנו לא טוב במשך הרבה זמן, לא ביצענו את הדברים שלנו לאורך רוב המשחק. הדגש שלנו הוא על ההגנה, ולא עשינו את זה לאורך שני רבעים לפחות. אני חושב שיש לנו מספיק כישרון גם בהתקפה כדי לנצח משחקים, יש לנו את הכלים לעשות את זה, יש לנו קבוצה טובה".

בתוך כך, חתמה חיפה על חוזה אימוץ עם מותג השעונים השוויצרי האיכותי PHILIP STEIN, שחבר לאחרונה לניו יורק יאנקיז בסדרת שעונים ייחודית, שעוצבה ברוח הקבוצה. במסגרת שיתוף הפעולה בין חיפה למותג השעונים יהיו הצדדים בפעילויות רבות ביניהן השקות ואירועים שונים, עם הרחבת פעילותו של המותג בשוק הישראלי. חברי ה-VIP של מועדון המנויים בקובצה יזכו לשלל הטבות הקשורות לעולם התוכן המתקשר עם ערכי המותג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully