וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוברת הביקורת על ואן חאל: "מביך שהקבוצה לא עלתה שלב"

מאמן מנצ'סטר יונייטד נחתך לגזרים, כשמספר שחקני עבר לא חסכו במילים קשות. ההולנדי חיפש אשמים אחרי ההדחה מול וולפסבורג והתלונן על השער שנפסל לקבוצתו: "כשאתה משנה החלטה אחרי ששחקנים מדברים איתך זה מוזר"

חצי משלב הבתים של ליגת האלופות ננעל הערב (שלישי) עם שמונה משחקים שסיפקו כותרת אחת גדולה: מנצ'סטר יונייטד הפסידה 3:2 לוולפסבורג והודחה כבר בשלב הבתים, כאשר פ.ס.וו איינדהובן עשתה את שלה עם 1:2 דרמטי על צסק"א מוסקבה והצטרפה לגרמנים בשמינית הגמר. לואי ואן חאל שהגיע ליונייטד כמושיע במקומו של מויס, נוחל עוד מפלה בעונה שהחלה בצורה קטסטרופלית, נמשכה בצורה טובה יותר, אך מקבלת שוב תפנית שלילית מאוד.

מאמן מנצ'סטר יונייטד לואי ואן חאל. רויטרס
על הפנים. ואן חאל/רויטרס

לואי ואן חאל ניסה להסביר בסיום מה לא עבד: "אנחנו הבקענו שערים, והם ביטלו את השערים שלנו. לנו היו הזדמנויות, וגם להם היו הזדמנויות. כשהבקענו, הם הבקיעו ישר, שתי דקות לאחר מכן. נלחמנו עבור הניצחון, אבל לא יכולנו לעשות יותר ממה שעשינו. מוזר מה שקרה בהולנד, אבל זה בסדר, זה הכדורגל. אפשר להגיד שהיינו הפייבוריטים, אבל זה בית צמוד וכל התוצאות היו צמודות. זה כל הזמן היה 0:1 או 1:2".

המנג'ר ההולנדי אף התלונן על השיפוט: "החלטות השיפוט לא עזרו לנו היום, ובבית כל כך צמוד זה משפיע. כשאתה מאשר שער ואז כמה שחקנים באים ומדברים איתך ומשנה את דעתך, לדעתי זה מוזר מאוד. אני גם לא חושב שהשוער הושפע מהנוכחות של מאטה. אני מאוד מאוכזב, רצינו להראות את האיכויות שלנו בליגת האלופות ועכשיו לא נוכל".

גם שחקני העבר של המועדון היו מאוכזבים. "במבט על הבית הזה, ניתן היה לצפות שיונייטד תשייט, מביך שהקבוצה תשחק עכשיו בליגה האירופית. חוויתי את זה בפעם הקודמת, ואנשים מצביעים עליך וחושבים 'אתה לא טוב מספיק'. אפשר להבין את אכזבת האוהדים", אמר ריו פרדיננד. פול סקולס הוסיף: "חייבים להודות שהרכש לא היה מספיק טוב. כשאתה בונה על ילד בן 19 להבקיע את כל השערים שלך - שם לדעתי הם נכשלו. למרסיאל חסר את הקילינג אינסטינקט, ויונייטד לא יכולה להסתמך על ילד בן 19 כשהם בזבזו 250 מיליון ליש"ט". מייקל אואן סיכם: "אני לא מסתכל רק על עכשיו, אני מסתכל על 18 החודשים האחרונים. כל השנה וחצי האחרונות היו רעות, עם כל בזבוז הכסף הזה. ואן חאל תחת לחץ גדול".

מרואן פלאיני אמר בסיום: "זה קשה עבורנו, אנחנו מאוד מאוכזבים. היינו צריכים לנצח את איינדהובן בבית. יצרנו הרבה מצבים היום, אבל וולפסבורג הבקיעה שלושה שערים בהתקפות מתפרצות. אנחנו צריכים להגן טוב יותר. לא היה לנו מזל היום. בעשר הדקות האחרונות שיחקנו עם עשרה שחקנים (סמולינג היה פצוע). זה היה יותר קשה, אבל אנחנו צריכים לשכוח במהרה את האכזבה הזו. צריך להתאושש מהר ולהתרכז במשחק הבא".

קשר וולפסבורג יוליאן דראקסלר, שהיה מצוין ובישל את השער השני, אמר: "אם ניצחנו את מנצ'סטר יונייטד, זה אומר שעשינו הרבה דברים כמו שצריך. הקבוצה נראתה מצוין והגיע לה לעלות לשמינית הגמר. אנחנו מרוצים מאוד". מאמן הזאבים דיטר הקינג אמר: "הקבוצה עשתה עבודה נהדרת. אני מקווה מאוד שנביא את היכולת וההמשכיות הזו גם לבונדסליגה".

גיבור הערב נאלדו, שכבש צמד, אמר: "זה רגע מיוחד מאוד עבורנו, הקבוצה סיפקה הופעה נהדרת מול קבוצה ברמה גבוהה כמו מנצ'סטר יונייטד". הבלם, שספג צהוב ולא ישחק במשחק הראשון של שמינית הגמר, הוסיף: "חבל שלא אוכל לשחק במשחק הראשון של השלב הבא, אבל הערב אנחנו חוגגים וזה הדבר היחיד שחשוב עכשיו".

ואן חאל/רויטרס

בתקשורת האנגלית חותכים את יונייטד, כשב'טלגרף', הכתב בן בלום מנה מספר טעויות קריטיות שואן חאל עשה. הטענה העיקרית שלו היא על שיתוף הצעירים חסרי הניסיון, כשבאחת הפעמים המאמן ההולנדי העדיף להעלות עוד ילד להופעת בכורה כמגן שמאלי על חשבון מתאו דרמיאן שנפצע, במקום להכניס את אשלי יאנג, שמכיר את התפקיד, ולשנות מערך. כמו כן, בלום מבקר את ההוצאה של חואן מאטה לא מתקבלת בהבנה כלל, כשגם ההכנסה של ניק פאוול, שחזר לפעילות רק לפני שבועיים, מבוקרת בצורה חדה.

מעבר לשימוש התמוה בעיני התקשורת האנגלית בשחקנים הצעירים, בלום טוען שחוסר האיזון בין ההתקפה, שקיבלה שבחים על המשחק אתמול, לבין ההגנה. אמנם אומרים שלואל חאן יש סיבות מקלות, אולם, הביקורת ממשיכה להיערם על כך שהוא פשוט לא מסוגל לאזן את הקבוצה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully