וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעזוע בעירוני רמת גן: וליקו פרוביץ' פוטר, רועי חגאי יחליפו

8.12.2015 / 23:09

המאמן הקרואטי שהגיע לזיסמן ממכבי תל אביב יעזוב אחרי פתיחת עונה חלשה מאוד, ואת מקומו יתפוס מאמן נהריה מהעונה שעברה, שיחזיק באופציית יציאה לליגת העל

וליקו פרוביץ' מאמן עירוני רמת גן. קובי אליהו
עוזב. פרוביץ'/קובי אליהו

עירוני רמת גן, שממוקמת במקום השמיני בליגה הלאומית בתום המחזור השמיני, פיטרה הערב (שלישי) את מאמנה הקרואטי וליקו פרוביץ', שהגיע ממכבי תל אביב ומינתה במקומו את רועי חגאי שאימן בעונה שעברה את עירוני נהריה. פרוביץ' שהגיע לקבוצה בעונה שעברה כחלק מהסכם שיתוף הפעולה עם מכבי תל אביב, נכשל בזיסמן עם שלושה ניצחונות בתשעה מחזורים והערב רשם הפסד ביתי 79:62 למכבי רעננה.

חגאי, שהוביל בשנתיים האחרונות את עירוני נהריה מהליגה הלאומית ועד לעונה טובה בליגת העל, היה מועמד במהלך השבועות האחרונים לאימון עירוני נס ציונה והפועל חולון, והחליט לקחת על עצמו את הקבוצה מהליגה הלאומית כי הוא מאמין באפשרות לעלות איתה בסיום העונה לליגה הראשונה. זאת תהיה הקבוצה הרביעית שלו בליגה השנייה, כשמלבד נהריה ויקנעם/מגידו הוביל את מכבי הוד השרון הקטנה עד לגמר הפלייאוף של הליגה השנייה. למאמן הצעיר יש אפשרות יציאה לליגת העל כבר במהלך העונה הנוכחית.

הסגל של הקבוצה מזיסמן סומן בתחילת העונה ככזה שיכול להלחם על עליית ליגה. הישראלים המובילים של הקבוצה הם גל איתן, שון דניאל, אור רון, איתי גרינבוים, יונתן לוי וארד הררי, ואליהם הצטרפו בשבועות האחרונים נייט מילר, שעלה עם חגאי ליגה במדי נהריה, וקלי בידלר, שנבחר בעונה שעברה ל-MVP של הליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully