וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: שון דאוסון הצטיין, מכבי ראשל"צ ניצחה את מכבי חיפה

8.12.2015 / 20:49

הגארד סיפק את משחקו הטוב ביותר העונה עם 26 נק', 6 ריב' ו-6 חט', הכתומים כבר הוליכו ב-26 הפרש לפני שניצחו 73:83. דרוקר: "כיף עם השחקנים האלה". הדר: "צריך לבדוק את עצמנו"

one

אחרי תקופה עמוסה למדי, קיבלה מכבי ראשון לציון מנוחה של שישה ימים מלאים. הערב (שלישי) היא נראתה רעננה למדי במשחק שנעל את המחזור העשירי בליגת העל, כשניצחה בביתה 73:83 את מכבי חיפה. אף ששחררה את רומרו אוסבי והופיעה עם שלושה זרים בלבד, החבורה של שרון דרוקר נראתה פשוט מצוין למשך שלושה רבעים, והוכיחה פעם נוספת שמקומה בצמרת הגבוהה, זאת על אף רבע אחרון רע מאוד. בעוד כשבועיים תחל סדרה של שבעה משחקים ב-18 יום, במה שאמור להיות המבחן הגדול שלה העונה. מי שנראה מוכן הוא שון דאוסון, שפתח את העונה בצורה די בינונית, אך סיפק הערב את משחקו הטוב ביותר ב-2015/16, עם 26 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 חטיפות. מכבי חיפה, לעומת זאת, התפרקה לחלוטין, דווקא אחרי ההופעה הטובה מול הפועל ירושלים.

"שישה ימים לנוח זה הרבה, יש לנו הרבה משחקים לפנינו", אמר שרון דרוקר בסיום. "פתחנו לא בקצב טוב, הם עשו סלים קלים מדי, התעשתנו לקראת סוף הרבע הראשון אבל ידענו להתקיף נכון. שחקנים ביצעו את ההוראות יפה. ברבע הרביעי היתה, ירידת מתח, אבל המשחק מגיע לנו וניצחנו בצדק. ננסה לתת לשחקנים כמה שיותר מנוחות וטיפולים. יש לנו חבר'ה רציניים, ביומיים חופש שנתתי רובם הגיעו לזרוק, זה רק מראה איזה חומר אנושי יש לנו בקבוצה, כיף להיות איתם. אנחנו עובדים על הבאת עוד זר, השוק לא משופע, אנחנו עובדים על זר שיתאים לנו. יש חשיבות לשמור על המרקם האנושי, אנחנו רוצים לא לעשות טעויות בעניין הזה".

המאמן המפסיד רמי הדר אמר: "לא יודע אם יש לנו בעיה במשחקי חוץ, היום שיחקנו מאוד לא טוב. קשה לי להסיק מסקנות של עונה מחמישה משחקי חוץ, אבל היום זה נראה לא טוב. כשאנחנו לא מצליחים לעשות עצירות אז כל המשחק שלנו נתקע, הוא מבוסס בעיקרון על הקטע ההגנתי, וזה הוציא לנו את הרוח. צריך לבדוק את עצמנו. אני חושב שגם עם הכלים שיש לנו אנחנו צריכים לשחק יותר טוב בהתקפה, אני אוהב את מה שיש לי. גם זה שלא נשברנו היום מראה שיש משהו בקבוצה, מקווה שנצליח לשפר את משחק ההתקפה שלנו".

דריל מונרו מכבי ראשון לציון מול רנה רוז'ו מכבי חיפה. קובי אליהו
עוד מעט צפויה תקופה עמוסה למדי. מונרו/קובי אליהו

רבע 1:

מכבי ראשון לציון פתחה עם מארק ליונס, ניצן חנוכי, שון דאוסון, דריל מונרו וכריס רייט, בעוד חיפה העלתה את גרגורי ורגאס, חנן קולמן, עוז בלייזר, רנה רוז'ו ורג'ינלד באקנר. רוזו פתח היטב וקבע 7:11, באקנר הפך את זה ל-12:17. דאוסון וליונס דאגו למהפך, ובסיום הרבע הראשון זה 20:21 לראשון לציון.

רבע 2:

הרבע השני נפתח עם מספר החטאות בשני הצדדים, לפני שאבי בן שימול העניק לראשון לציון 24:28, ובמצב של 29:30 לחצו עידן זלמנסון, ליונס, דאוסון ורייט על הדוושה, ועם ריצת 0:15 טסו ל-29:45, בדרך ליתרון 30:45 עם סיום המחצית הראשונה.

רבע 3:

הכתומים פתחו את הרבע השלישי עם ריצת 0:7 שהעלה אותם ל-30:52. חנוכי הפך את זה ל-36:59, דאוסון המשיך לעשות ככל העולה על רוחו, והרבע השלישי הסתיים ב-41:67.

רבע 4:

מכבי חיפה התעוררה רק ברבע האחרון, החלה להילחם על הכבוד שלה, ונעזרה ביכולת מצוינת של ורגאס כדי להמתיק את הגלולה. זה נגמר ב-73:83.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
מעופף. כריס רייט/קובי אליהו

קלעו למכבי ראשון לציון: שון דאוסון 26 (8 מ-8 מהעונשין), 6 ריבאונדים, 6 חטיפות, 4 אסיסטים ו-37 נקודות מדד, מארק ליונס 14, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, כריס רייט 13 ו-7 ריבאונדים, דריל מונרו 9, 5 ריבאונדים, 7 אסיסטים, 3 חטיפות ו-6 איבודים, ניצן חנוכי 8, אבי בן שימול 7, עידן זלמנסון 6. טוני יאנגר (16 דקות), גולן גוט (3 דקות) שותפו ולא קלעו.

קלעו למכבי חיפה: גרגורי ורגאס 23, 7 ריבאונדים, 8 אסיסטים, 6 חטיפות ו-6 איבודים, רנה רוז'ו 12, וויל גרייבס 8 (1 מ-5 ל-3), חנן קולמן 8, רג'ינלד באקנר 7, עוז בלייזר 5, ג'ון דיברתולומאו 5, אלכס צ'וברביץ' 5. יפתח זיו (7 דקות) ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully