וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי או רונאלדו, פפ או לואיס אנריקה: דני אלבס מדבר

מסי? "יזכה בכדור הזהב, בפער גדול מהשאר". רונאלדו? "השחקן הטוב בעולם לא חייב רק לכבוש". ריאל מדריד? "לא מעל החוק". ברצלונה הנוכחית? "לא צפויה". אלבס וקבוצתו בדרך להיסטוריה. שוב

one

דני אלבס מנתח את ההבדלים בין ברצלונה הנוכחית של לואיס אנריקה לבין הקבוצה בימיה האחרונים של פפ גווארדיולה. בזמן שאלופת אירופה עומדת לצאת לאליפות העולם לקבוצות ביפן, מגנה הברזילאי התראיין ודיבר גם על העונש של ריאל מדריד וההדחה מהגביע, ועל ההבדל בין ליאו מסי לכריסטיאנו רונאלדו.

לואיס סוארס שחקן ברצלונה (מימין) חוגג עם דני אלבס. רויטרס
לואיס סוארס שחקן ברצלונה (מימין) חוגג עם דני אלבס/רויטרס

"מי שעושה טעות, חייב לשלם עליה", אמר אלבס אחרי שהבלאנקוס שיתפו את שריצ'ב בניגוד לחוק, "החוקים חייבים לחול על כולם". אלבס אמר על אליפות העולם לקבוצות ש"אנחנו רוצים שוב להיכנס להיסטוריה של הכדורגל, זה האתגר שלנו. זה טורניר יוקרתי ונחשק. אבל זהירות, אנחנו צריכים להופיע למשחק אחרי משחק, כדי שלא נגמור כמו קבוצות אחרות שכבר חשבו על הגמר אבל לא הצליחו להעפיל אליו".

אלבס גם בטוח שליאו מסי יזכה בתואר שחקן השנה. "אני צופה שמסי יזכה בכדור הזהב, ובפער גדול. הוא הרבה לפני כל השאר. הקבוצה שלנו הייתה טובה מאוד גם בלעדיו, אבל אז הוא חזר והוכיח שהוא תחרותי יותר מכל השחקנים על המגרש". כשנשאל על ההבדל בינו לבין רונאלדו אמר ש"הוא משפיע על היכולת של הקבוצה. השחקן הטוב בעולם לא אמור רק לכבוש שערים". לסיום אמר אלבס ש"ברצלונה של פפ? בסוף כבר היינו צפויים. עכשיו אנחנו בלתי צפויים, אבל עם אותה שיטה וזהות כמו שהיינו בשנתיים-שלוש הראשונות של פפ".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן ברצלונה ליאונל מסי לצד שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
שחקן ברצלונה ליאונל מסי לצד שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully