וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הפדיחה של רכז נבחרת גרמניה, אקס מכבי חובר לפריצה

הייקו שפרציק מלימוז' יצא להשתכר אחרי הפסד, נכנס לבית לא שלו ונרדם על הספה. חנצ'ינסקי חתם בשבדיה, וגם: האסלה הקסומה של סטפן קרי, נסיון הקליעה הקורע של האוהדת מהחצי וההצעה המשונה לכרטיסים למשחק פוטבול

אימג'בנק GettyImages

19:30: אוהדי בית"ר לא בוחלים באמצעים כדי להטריף את האווירה לקראת הפועל

בית"ר ירושלים והפועל תל אביב, מהיריבות הגדולות בכדורגל הישראלי, ייפגשו במחזור הקרוב, ונראה שאוהדי הקבוצה הירושלמית כבר החלו לחמם את האווירה לקראת המשחק. בשעות האחרונות עלתה לרשת תמונה שבה נראה אוהד הפועל תל אביב נפגע בראשו מפטיש, כשבתחתית התמונה הכיתוב "La Familia".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה המדוברת/מערכת וואלה!, צילום מסך

18:06 - הנעליים החדשות של אדידס מאוד מגניבות

17:15: הפדיחה של רכז נבחרת גרמניה

ביום שבת בערב המשיכה לימוז' את פתיחת העונה המאכזבת שלה בליגה הצרפתית, כשהפסידה 83:71 לאנטיב. בסיום המשחק רצה רכזה, הייקו שפרציק הגרמני, לפרוק קצת עול. הגארד בן ה-31 השתכר, ובסיום הלילה נכנס לדירה שלא שלו, ונרדם בה. כשבעלי הדירה נכנס אליה ביום ראשון בבוקר, מצא את כוכב הככדורסל ישן לו על הספה, ומיד התקשר למשטרה. לימוז' הודיעה שלא תקנוס את הרכז, שהצהיר: "אני רוצה להתנצל בפני החברים שלי לקבוצה, המאמנים וכל האוהדים. כשחקן מוביל אני חייב להוות דוגמא, ולא עשיתי כך. אקבל כל עונש שיוחלט לתת לי".

שחקן לימוז' הייקו שפרציק. Sebastien Arico, GettyImages
ערב מוזר למדי. שפרציק/GettyImages, Sebastien Arico

האוהדת הזו של פאלמיירס הבטיחה להתפשט אם קבוצתה תזכה בגביע, ועמדה במילתה

16:09: תומר חנצ'ינסקי חובר לראדה פריצה בשבדיה

השוער הקנדי-ישראלי, תומר חנצ'ינסקי, בעבר במכבי תל אביב, חזר לשבדיה כשחתם בהלסינגבורג של הנריק לארסון, בשורותיה משחק ראדה פריצה. "הוא הרשים אותי מאוד כשיתאמן איתנו", אמר לארסון. "הוא בגיל מצוין ובכושר טוב. אני מחכה לרגע שהוא יצטרף אלינו". חנצ'ינסקי, שיתחרה על אפודת השוער הראשון עם מאט פיזדרובסקי, אמר לאחר החתימה: "אני מחכה להתחיל. יש לי זיכרונות טובים משבדיה".

חואן פאבלו שוער מכבי תל אביב עם ראדה פריצה תומר חנצ'ינסקי. ברני ארדוב
חזר לשבדיה. חנצ'ינסקי עם פריצה וקולינאס/ברני ארדוב

13:20 - מה רע בקאסיו ב-20 שקל?

מאורו איקרדי נשדד אמש על ידי שני שודדים, שלקחו לו את שעונו היקר ששווה 30 אלף יורו. השניים ניגשו אל הארגנטינאי בן ה-22 אחרי חצות ברחובות מילאנו עם קסדות על ראשיהם. אחד מהם כיוון אקדח. איקרדי סירב לתת להם את הארנק, אבל הם הצליחו לגנוב לו את שעון ה-Hublot, שבועיים בלבד אחרי שהתגאה ברכישתו בחשבון האינסטגרם שלו.

השעון של מאורו איקרדי. אינסטגרם, צילום מסך
הגאווה עלתה לו הרבה כסף. איקרדי מתגאה בשעון באינסטוש/צילום מסך, אינסטגרם

13:00 - כריסטיאנו רונאלדו מתכונן לחג המולד

09:50: מכרו כרטיס למשחק פוטבול, וקבלו מכונת שתייה וינטאג'

האוהד הזה מוכן לוותר על הרבה בשביל הקבוצה הזו: דסטין, אוהד מכללת יוטה בפוטבול, מציע את מכונת השתייה הישנה שלו בעבור כרטיסים למשחק מול BYU שייערך בלאס וגאס ב-19 בחודש. מעוניינים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

09:40: לא שחקנית של מאני טיים

האוהדת האוסטרלית הזו הייתה יכולה לזכות ב-250 אלף דולר בתנאי שהייתה קולעת מחצי מגרש במחצית משחק בליגה המקומית. ובכן, זה מה שיצא לה

09:27: שיר האוהדים של סנטי קאסורלה בהופעה חיה

09:20: קירק קאזינס מוציא עצבים לעיני המצלמות

וושינגטון רדסקינס רשמה הפסד דרמטי לדאלאס קאובויס, ולקוורטרבק קירק קאזינס לא היה הרבה מה להגיד, חוץ מזה

09:10: גארת' בייל של הוליווד

אתר הספורט ההודי NDTV Sports ניסה להפגין בקיאות בכדורגל עולמי, והעלה קידום למשחק הקרוב של ריאל מדריד. עד כאן נשמע סביר, אבל הייתה רק בעיה אחת: במקום להשתמש בתמונה של גארת' בייל, צורפה לידיעה תמונה של שחקן הקולנוע כריסטיאן בייל. אתם רואים את הדמיון?

09:00: האסלה משפרת הביצועים של סטפן קרי

אם תהיתם מה גורם לסטף קרי להיות כל כך טוב בכדורסל, בוודאי תופתעו לגלות שהוא עצמו משוכנע שהסיבה נעוצה בדברים שמחוץ למגרש. או, ליתר דיוק, לדברים שבתא השירותים שבביתו. כוכב גולדן סטייט התראיין ל-ESPN וסיפר כי מה שהביא לשיפור דרמטי בביצועים שלו זו אסלה אוטומטית שקנתה לו אשתו, ומשמשת אותו זה כמה שבועות. "מאן, האסלה הזאת עושה אותי שמח. אם היו עושים מחקר על היכולת שלו לפני ואחרי השימוש באסלה הזו, היו רואים את ההבדלים. ביום אחרי שהחלפתי אותה קלעתי 46 נקודות, יש לזה סיבה טובה".

ב-SB Nation הגדילו לעשות וערכו השוואה סטטיסטית של לפני ואחרי. להלן הממצאים: 31.9 נקודות, 52 אחוז מהשדה, 5.8 אסיסטים לפני, 32.7 נקודות, 53 אחוז מהשדה ו-5.8 אחרי. שיפור זעום, אבל מי אנחנו שנחלוק על סטף האליל בכבודו ובעצמו?

סטפן קרי, שחקן גולדן סטייט ווריירס. AP
תודה לך, אסלה. סטף קרי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully