וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס פוטר מבני יהודה: "זכותו של הבעלים להחליט", סיני מועמד

8.12.2015 / 10:38

המאמן סיים את דרכו בשכונה בעקבות היחסים המתוחים עם היו"ר משה דמאיו: "הסיפור עם בן צעירי פגע בקבוצה באופן טוטאלי". הקבוצה בודקת אפשרות למנות את משה סיני כמאמן וצביקה רוזן כיועץ

one

יוסי אבוקסיס פוטר הבוקר (שלישי) מתפקידו כמאמן בני יהודה. המאמן שהחזיר את הקבוצה לליגת העל סיים את דרכו במועדון לאחר פגישה שנערכה עם משה דמאיו, כאשר הצדדים הגיעו לסיכום כספי על פרידה. כידוע, בין דמאיו לאבוקסיס נגרם קרע עמוק ששיאו בהחלטה להיפרד.

מבין שלל השמות שעולים כרגע על הפרק, נראה שהאופציה הרצינית ביותר היא מינויו של משה סיני כמאמן הקבוצה, כשלצידו ימונה צביקה רוזן כיועץ. הקבוצה האחרונה אותה אימן סיני הייתה מכבי פתח תקוה, וכמאמן הוא הדריך גם את הפועל תל אביב, הפועל כפר סבא, הנבחרת הצעירה, מכבי הרצליה ואף שימש כעוזר מאמן הנבחרת. גם שמו של אלישע לוי עומד על הפרק, למרות ששכרו הגבוה עלול למנוע ממנו להגיע. אם אופציות סיני ולוי לא ימומשו, שמות אחרים כמו יוסי מזרחי, מרקו בלבול, גיא לוזון ופרדי דוד ייבדקו.

אבוקסיס אמר לוואלה! ספורט: "היה ברור כבר מאתמול שזה מה שהולך להיות. כמובן שהתקופה האחרונה לא הייתה כיפית עם כל מה שקורה במועדון, אבל מצד שני זה כואב מאוד כי אני אוהב מאוד את השחקנים ואת רוב האוהדים של בני יהודה שהם אוהדים טובים. חבל שכל המהלך שקרה פגע בקבוצה מבחינה מקצועית עם כל הסיפור של בן צעירי. זה פגע בנו מבחינה מקצועית".

לשאלה אם היה נוהג אחרת בסיפור צעירי אם היה יכול, הוא אמר: "אין שום דרך אחרת. זה לא שהיה אפשר לעשות משהו אחרת. אתה לא יכול להתנהל בצורה כזו. אתה אוהב את השחקנים ואתה לא יכול לנהוג בצורה אחרת שאינה ישרה, אבל אני ממשיך קדימה. הסיפור עם צעירי פגע בקבוצה באופן טוטאלי כי היינו במומנטום טוב ובתקופה טובה. חבל כי המהלך הזה הפריע לנו מאוד".

לשאלה אם הוא פגוע מהבעלים, משה דמאיו, השיב אבוקסיס: "הבעלים מחליט, זכותו להחליט. זה כבר לא משנה".

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה (שמאל) עם יו"ר המועדון משה דמאיו. ברני ארדוב
"זה כמו זוג נשוי שכבר עבר משברים, אבל מבין שמכאן אין דרך חזרה ואין שום אפשרות להמשיך". אבוקסיס ודמאיו/ברני ארדוב

כבר אתמול התברר שהצדדים הולכים לקראת פרידה אחרי הנתק הממושך בין השניים. בקבוצה הבינו כי באופן הנוכחי שבו הבעלים והמאמן אינם סומכים אחד על השני לא ניתן יהיה להמשיך והפרידה בלתי נמנעת. מה שעיכב את ההחלטה על הפרידה היה העניין הכספי מכיוון שהמאמן משתכר כ-60 אלף דולר לעונה ולא היה מוכן לעזוב ללא פיצוי כספי הולם.

כזכור, הפיצוץ בין דמאיו ואבוקסיס, שדווח עליו לראשונה בוואלה! ספורט, החל עם התפוצצותה של פרשת צעירי אחרי שהמאמן הודיע לשחקן שהוא לא יהיה בסגל לקראת ההתמודדות נגד מכבי תל אביב בגלל סיבות מקצועיות, וזאת בניגוד לעמדת המועדון שציפתה ממנו להציג את זה כשיקול מקצועי. בעקבות הדברים נוצר נתק ומתיחות קשה בין השניים. "זה כמו זוג נשוי שכבר עבר משברים, אבל מבין שמכאן אין דרך חזרה ואין שום אפשרות להמשיך", אמרו בקבוצה.

קריירת האימון של אבוקסיס החלה בדצמבר 2007, אז מונה לעוזר מאמן הפועל תל אביב. הוא המשיך בתפקיד עד יוני 2011, אז מונה למאמן ראשי בבני יהודה. ב-2012 איחד כוחות בשנית עם אלי גוטמן ומונה לעוזרו בנבחרת ישראל, ובספטמבר 2012 מונה למאמן ראשי בהפועל תל אביב, אך פוטר בפברואר לאחר רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון. אבוקסיס חזר לבני יהודה בדצמבר 2013 אחרי פתיחת עונה עגומה של הזהובים, אך ירד איתה לליגה הלאומית. בעונה שלאחר מכן הצעיד את הזהובים חזרה לליגת העל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
המאמן משה סיני בהלוויה של אריק איינשטיין. ברני ארדוב
היורש? משה סיני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully