וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: מתיחות קשה בין יוסי אבוקסיס למשה דמאיו

29.11.2015 / 22:53

פרשת בן צעירי: המאמן הודיע למגן כי הוא לא בסגל "בגלל הוראה מלמעלה". בסביבתו של דמאיו ציפו כי ההחלטה תהיה של המועדון ותוצג כמקצועית. אבוקסיס הבהיר: "הוא לא שיחק, ולא בגלל סיבה מקצועית"

one

בווידאו: הפסדה של בני יהודה 4:0 למכבי תל אביב

שחקן בני יהודה, בן צעירי. ברני ארדוב
נותר ביציע מול מכבי תל אביב. צעירי/ברני ארדוב

פרשת אי הכללתו של מגן בני יהודה, בן צעירי, בסגל לקראת המשחק הערב (ראשון) מול מכבי תל אביב (4:0), יצרה ביממה האחרונה מתיחות בין הבעלים, משה דמאיו, למאמן יוסי אבוקסיס. הרקע לכך הוא החלטתו של אבוקסיס להודיע לשחקן שהוא לא בסגל "בגלל הוראה מלמעלה" כאשר בסביבתו של דמאיו ציפו כי ההחלטה תהיה של המועדון ותוצג כהחלטה מקצועית. גורם בקבוצה אמר: "יוסי טעה כשפעל כמו שפעל מאחר שבכיוון האש לעבר דמאיו הוא גרם למתח בינו לבין הצוות הניהולי של המועדון". בשלב הזה עדיין לא ברור כיצד המתיחות הזו תשפיע על עתידו של המאמן.

כזכור, במהלך השבוע הגיש אחיו של בן צעירי, לירוי צעירי, תביעה בגובה 50 אלף שקלים נגד בני יהודה, כשלאחריה קיבל בן הודעה כי הוא אינו בסגל למשחק מול מכבי תל אביב. על פי מקורבי השחקן, במועדון ביקשו מהמשפחה להסיר את התביעה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
"מה שלא אגיד, אני לא יוצא בסדר". יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

אבוקסיס אמר בנוגע לפרשת בן צעירי: "אני לא רוצה להתייחס לנושא. מה שלא אגיד, אני לא יוצא בסדר. אם אני אומר ככה, הבעלים כועס. אם אני אומר הפוך, האוהדים כועסים. הוא לא שיחק ולא בגלל סיבה מקצועית. יש סיבות, יש את מה שמסביב וזהו".

על ההפסד 4:0 למכבי תל אביב: "בסך הכול הבדלי הרמות היו לאורך כל המשחק, אני לא אשקר. פעם ראשונה שהרגשנו באמת מול קבוצה שלא יכולנו עליהם בכל מקום במגרש. השחקנים נתנו את המקסימום, אבל זה לא מספיק, כמו שמכבי נותנים את המקסימום בליגת האלופות וזה לא מספיק. במחצית השנייה קצת נשברנו, אבל מכבי לא בליגה שלנו. אנחנו לא מסתכלים למעלה אלא למשחק הבא מול רעננה. אני לא כועס על השחקנים, הם עשו את המקסימום וזה מה שיצא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully