וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס חתם עם נייקי על חוזה לכל החיים, הגדול בהיסטוריה

כוכב קליבלנד קאבלירס יפרסם את חברת הענק עד הפרישה ואחריה והוא הספורטאי הראשון שנייקי חותמת איתו רשמית על חוזה מסוג זה: "זה ייתן ערך משמעותי לעסק, למותג ולבעלי המניות שלנו"

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. רויטרס
חוזה לכל החיים. לברון/רויטרס

לברון ג'יימס הוא כבר למעלה מעשור אחד הספורטאים הבולטים בעולם והלילה (בין שני לשלישי), גם הגיעה החותמת על כך. כוכב קליבלנד קאבלירס חתם על חוזה לכל החיים, כן, לכל החיים, עם חברת ההלבשה הענקית נייקי, כאשר על פי הדיווחים, מדובר בחוזה הפרסום הגדול ביותר שספורטאי כלשהו קיבל אי פעם.

"הגענו לסיכום עם לברון על קשר לכל החיים", נמסר מנייקי, "זה ייתן ערך משמעותי לעסק, למותג ולבעלי המניות שלנו. במשך 12 השנים האחרונות בנינו קשר חזק עם לברון ואנחנו רואים את הפוטנציאל של הקשר הזה להמשיך ולצמוח לאורך הקריירה שלו ואחריה".

שותפו העסקי של לברון, מאבריק קרטר, אמר: "לברון ואני מאוהבים ואובססיבים לגבי נייקי מאז שהיינו ילדים. בנינו עסק גלובאלי וחדשני וזה היה חלום שהתגשם עבורנו. אנחנו נרגשים לקחת את העסק קדימה".

נייקי סירבה לנקוב בסכום המדויק אותו יקבל לברון, אבל מדובר בחוזה הראשון לכל החיים שספורטאי כלשהו מקבל מהחברה (למרות שלמייקל ג'ורדן יש סוג של חוזה כזה עמה) ועל פי כל הדיווחים, הוא בוודאות גבוה יותר מה-300 מיליון דולר לעשר שנים שקיבל מנייקי קווין דוראנט בקיץ שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully