וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר ברקוביץ': "דיברתי בקול רם בהפסקה, כדי לשבור את הקיפאון"

7.12.2015 / 23:02

מאמן עירוני נס ציונה הסביר את המחצית השנייה המוצלחת של קבוצתו, בניצחון המפתיע על עירוני נהריה. אריק אלפסי: "הפסדנו את המשחק במחצית הראשונה"

עירוני נס ציונה הפתיעה הערב (שני) את עירוני נהריה עם 77:87. נס ציונה הובסה במשחק הראשון שאחרי פיטוריו של נדב זילברשטיין והחלפתו בעופר ברקוביץ', אבל הפעם, דווקא מול הפתעת העונה, היא נראתה הרבה יותר טוב ובעזרת פתיחה מסחררת של הרבע הרביעי, השיגה את הניצחון היקר.

המאמן המנצח, עופר ברקוביץ', סיכם: "השחקנים היו צריכים לשחק משוחרר. עלינו למחצית השנייה עם אגרסיביות והשחקנים חזרו להראות את היכולת שלהם. ניצחנו דרך הגנה טובה וזה נותן לנו אוויר. דיברתי בקול רם בהפסקה, היה צריך לשבור את הקיפאון כי קיבלנו סלים קלים ולא מילאנו שום דבר ממה שתכננו. הכי חשוב זה להבין שאנחנו חייבים לשנות את הדרך ולהתחיל לנצח".

מנגד, מאמן נהריה, אריק אלפסי, אמר: "הפסדנו את המשחק במחצית הראשונה. היינו הרבה יותר טובים ובמקום לרדת ביתרון 15, ספגנו שש נקודות ב-40 השניות האחרונות וירדנו רק ביתרון שש. במחצית השנייה לא שיחקנו חכם בהתקפה. זו ליגה קשה, לא ציפינו לנצח בכל מגרש וצריך ללמוד מהמשחק הזה. כשאתה עושה פעולות לא טובות בהגנה, הביטחון והאנרגיות יורדות. חזרנו העונה מבורות גדולים, אבל הפעם לא היינו שם".

עופר ברקוביץ' מנכ"ל עירוני נס ציונה. מגד גוזני
ניצחון ראשון בתפקיד. ברקוביץ'/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully