וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ג'ימי פלויד האסלבנק מונה למאמן קווינס פארק ריינג'רס

ההולנדי, שהעלה את ברטון אלביון לליגה השלישית והביא אותה לצמרת, עוזב לטובת ההרפתקה החדשה כמאמן הקבוצה מהצ'מפיונשיפ. יחליף את ניל וורנוק שהיה זמני: "מקווה להביא התרגשות חדשה"

ג'ימי פלויד האסלבנק מאמן ק.פ.ר. GettyImages
מקווה להוציא את הקבוצה לדרך חדשה. האסלבנק/GettyImages

כמעט חודש לאחר שפיטרה את כריס ראמזי, קווינס פארק ריינג'רס מצאה מאמן חדש ומעניין - ג'ימי פלויד האסלבנק. ההולנדי בן ה-43 מונה באופן רשמי, לאחר שהיה אחד משלושה מועמדים סופיים. הוא יחליף את ניל וורנוק, שמונה למאמן זמני וכעת יפנה את מקומו. ראמזי, שאימן את הריינג'רס מפברואר השנה, פוטר לאחר פתיחת עונה נוראה, כשלא הצליח להתברג עם הקבוצה בצמרת וניצח רק חמישה משחקים.

האסלבנק, שזכור מהשנים שלו כשחקן בצ'לסי ובמידלסברו, מגיע לאחר שעזב את ברטון אלביון, אותה הצעיד למקום הראשון בליגה השלישית, עונה אחת אחרי שהעלה אותה מהליגה הרביעית. הוא ינסה להרים את את ק.פ.ר שנמצאת רק במקום ה-12 בטבלה, עם 26 נקודות בלבד.

במסיבת העיתונאים בה הוצג, אמר המאמן ההולנדי: "כשההזדמנות הגיעה, לא יכולתי לסרב לה. היא מתאימה לי. אני אביא יושר ויציבות, ומקווה שגם קצת התרגשות חדשה. קיבלתי סגל שחקנים טוב שמרגש אותי לעבוד איתו. נוכל להוציא משהו מהעונה ולהיות כוח רציני אם נעבוד קשה ביחד. זו הרגשה טובה. האידיאל של הקבוצה התאים לי. אני מאושר להיות זה שנבחר ולהיות חלק מהמשפחה הזאת. אני רוצה לקחת את הקבוצה קדימה. נצטרך לסמוך אחד על השני. לפני שמונה שנים פרשתי, אבל אני זוכר איך זה להיות שחקן. אצטרך לגרום לשחקנים להבין את הדרישות שלך, אבל במקביל הם יודעים שאני איתם, כי אני אוהב ליצור אינטרקציות עם השחקנים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully