וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: מנצ'סטר יונייטד הודחה אחרי הפסד 3:2 לוולפסבורג

מרסיאל (10) ועצמי של גילאבוגי (82) נתנו לשדים האדומים תקווה אבל צמד של נאלדו (14 ו-84) ואחד של וייריניה (29) שלחו את הזאבים לשמינית הגמר ואת ואן חאל לליגה האירופית. רביעייה לרונאלדו ב-0:8 של ריאל מול מאלמו

איזה ערב דרמטי של כדורגל היה לנו היום (שלישי) בנגלת המשחקים הראשונה של המחזור השישי והאחרון בליגת האלופות, עם המשחקים שנעלו את בתים א'-ד'. מנצ'סטר יונייטד הודחה לליגה האירופית אחרי שהפסידה 3:2 לוולפסבורג, שסיימה ראשונה בבית ב'. ההדחה של השדים האדומים נגרמה לאחר שפ.ס.וו איינדהובן חזרה מפיגור ל-1:2 דרמטי וקריטי מול צסק"א מוסקבה. כריסטיאנו רונאלדו חגג רביעייה ב-0:8 הקליל של ריאל מדריד מול מאלמו. באותו הבית הצליחה פריס סן ז'רמן לנצח 0:2 את שחטאר דונייצק המאכזבת. מנצ'סטר סיטי חזרה מפיגור 2:1 ל-2:4 מול בורוסיה מנשנגלדבאך וסיימה ראשונה בבית שלה אחרי שיובנטוס נעלה את שלב הבתים עם הפסד 1:0 מול סביליה, שהלכה לליגה האירופית. אתלטיקו מדריד סיימה ראשונה בבית שלה עם 1:2 על בנפיקה, גלאטסראיי ואסטנה נפרדו ב-1:1.

העולות מהמקום הראשון: ריאל מדריד, וולפסבורג, אתלטיקו מדריד ומנצ'סטר סיטי.

העולות מהמקום השני: פריס סן ז'רמן, פ.ס.וו איינדהובן, בנפיקה ויובנטוס.

הודחו לליגה האירופית: שחטאר דונייצק, מנצ'סטר יונייטד, גלאטסראיי וסביליה.

ואן חאל/רויטרס

פריס סן ז'רמן - שחטאר דונייצק 0:2

הצרפתים הגיעו למחזור האחרון כשהם איבדו את הסיכוי לסיים במקום הראשון בבית, אבל הבטיחו בוודאות את העלייה לשמינית הגמר. פריס סן ז'רמן עשתה את שלה גם במחזור הסיום כשנעלה את שלב הבתים עם טעם טוב אחרי 0:2 ביתי מול שחטאר דונייצק. לוקאס וזלאטן איברהימוביץ' כבשו לזכות הקבוצה של לורן בלאן, שתקווה להגרלה סבירה בשמינית הגמר.

דקה 57: גול! איברהימוביץ' הוציא את פ.ס.ז' למתפרצת ומסר ללוקאס, שבעט מ-16 מטר פנימה את ה-0:1 של הפריזאים.

דקה 86: גול! מורה, שכבש את הראשון, החליק עם הפדחת לאיברהימוביץ', שדהר לרחבה ומתוכה בעט חזק היישר לרשת. 0:2 לאלופת צרפת.

ריאל מדריד - מאלמו 0:8

הבלאנקוס הבטיחו את המקום הראשון עוד לפני המשחק השישי והאחרון, אבל נתנו לאוהדים שלהם "מתנת פרידה" מתוקה משלב הבתים עם 0:8 עצום על מאלמו האומללה. כריסטיאנו רונאלדו, מי אם לא הוא, כבש רביעייה, כשקארים בנזמה חוגג שלושער ומתיאו קובאצ'יץ' משלים את החגיגה של ריאל מדריד. השבדים נועלים את שלב הבתים במקום האחרון עם שלוש נקודות ויחס שערים 21:1.

דקה 12: גול! איסקו בעט ונבלם, זה חזר לקארים בנזמה, שבעט פנימה את ה-0:1.

דקה 24: גול! כריסטיאנו רונאלדו הגביה מאגף ימין לפינה הרחוקה, קארים בנזמה נגח פנימה את ה-0:2 של ריאל.

דקה 39: גול! כריסטיאנו רונאלדו בעט כדור חופשי מזווית אלכסונית, השוער האורח וילאנד חלם וזה הלך פנימה, 0:3 לריאל.

דקה 47: גול! איסקו בעט ונבלם, זה הגיע לרונאלדו, שבעט מקרוב פנימה עם רגל שמאל וקבע 0:4.

דקה 50: גול! רונאלדו קיבל כדור עומק, הסתובב ובעט לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:5 והשלמת שלושער.

דקה 59: גול! איסקו פרץ מאגף ימין ויישר למרכז, רונאלדו המשיך בנגיעה, השלים רביעייה וקבע 0:6 לריאל.

דקה 70: גול! קובאצ'יץ' הגיע ראשון לכדור שחזר מההגנה ובעט יפה פנימה את ה-0:7 לריאל מדריד.

דקה 74: גול! קארים בנזמה מתקרב לרונאלדו עם שלושער וממשיך את ההשפלה של השבדים. הצרפתי קיבל כדור ברחבה ופשוט טייל מול האין הגנה של מאלמו ומקרוב בעט לרשת. 0:8 מדהים לריאל מדריד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. AP
רונאלדו חוגג עוד שער/AP

פ.ס.וו איינדהובן - צסק"א מוסקבה 1:2

כמה לחץ היה בפיליפס ארנה בדקה ה-76. סרגיי איגנשביץ' העלה את צסק"א מוסקבה ליתרון עם פנדל, כשבדקה הזו פ.ס.וו איינדהובן מסיימת את חלקה בליגת האלופות. אבל ההולנדים גילו הרבה מאוד אופי, כבשו פעמיים עד הסיום (לוק דה בדקה ה-78 ודייוי פרופר כעבור שבע דקות) וסידרו קאמבק קסום לקבוצה של פיליפ קוקו, שמסיימת את שלב הבתים עם 10 נקודות והיא במקום השני, ומקדימה את מנצ'סטר יונייטד. צסק"א מוסקבה מסיימת את שלב הבתים עם 4 נקודות בלבד.

דקה 76: גול! גוארדאדו ספק הכשיל ברחבה את טושיץ'. איגנשביץ' בעט את הפנדל פנימה וקבע 0:1 לצסק"א מוסקבה.

דקה 78: גול! דה יונג ניצל מלכודת נבדל עלובה של צסק"א מוסקבה כדי להשתלט על כדור תועה ברחבה, ולכבוש מקרוב את השוויון של פ.ס.וו, 1:1.

דקה 85: גול! פרופר שעזב בקיץ את ויטסה ועבר לאיינדהובן, כבש את השער הראשון שלו בליגת האלופות, כשהגיע ראשון לכדור חוזר מ-16 מטרים שלח כדור שטוח וחזק לפינה ופנימה. 1:2 להולנדים.

וולפסבורג - מנצ'סטר יונייטד 2:3

זהו, השדים האדומים הולכים הביתה כבר בשלב הבתים, ולמעשה מקבלים אפילו עונש אולי קשה יותר מבחינתם כשהם מודחים לליגה האירופית. מנצ'סטר יונייטד הפסידה 3:2 לוולפסבורג וסיימה את דרכה בליגת האלופות כבר בשלב הבתים. אנתוני מרסיאל העלה את השדים האדומים ליתרון בדקה העשירית והפיח תקוות באנגלים שעשו את הדרך עד לצפון גרמניה, אבל נאלדו (14) ו-וייריניה לאחר מהלך ענק (29) השלימו מהפך עוד לפני המחצית. שער עצמי של ג'ושוע גילאבוגי (82) החזיר את יונייטד לעניינים, אבל דווקא כשפ.ס.וו ביצעה את המהפך שקבע שהיא זקוקה לניצחון בגרמניה, הקבוצה של ואן חאל ספגה את השני, ושוב מנאלדו, שהפעם כבש בנגיחה (84). הקבוצה של דיטר הקינג, שדורגה רביעית בהגרלה, מסיימת ראשונה בבית שלה עם 12 נקודות.

דקה 3: הזדמנות גדולה לוולפסבורג. קרוזה הוריד יפה לשורלה, שנותר לבד מול דה חאה, אבל בעט לשמיים.

דקה 10: גול! חואן מאטה הכניס כדור עומק נהדר לאנתוני מרסיאל, שנותר לבד מול דייגו בנאליו. החלוץ הצרפתי בעט משמאל לפינה הרחוקה וקבע 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 14: גול! כדור חופשי של ריקרדו רודריגס מצא את נאלדו, שבעט מהאוויר נהדר פנימה. איזה שער יפה של הבלם הברזילאי ו-1:1 מהיר.

דקה 30: גול! תאווה לעיניים, שער פשוט נהדר של וולפסבורג. דראקסלר קיבל כדור רוחב משורלה, פרץ למרכז, מסר לקרוזה, שהחזיר לו בנגיעה לתוך הרחבה. דראקסלר פרגן לווייריניה עם כדור רוחב והפורטוגלי בעט מקרוב פנימה את ה-1:2 של וולפסבורג.

דקה 45: כדור רוחב של יונייטד מצא את הרשת, אבל חואן מאטה הפריע למהלך ולשוער דייגו בנאליו והשער נפסל. עדיין 1:2.

דקה 82: גול! פלאיני עלה גבוה לקרן של יונייטד והוריד לדשא, גילאבוגי ניסה להרחיק לקרן, אבל נגח לשערו הוא וקבע 2:2.

דקה 84: גול! מי היה מאמין, נאלדו משלים צמד. הבלם הברזילאי הגיע ראשון לקרן ונגח מצוין פנימה, דיילי בלינד הצליח לגעת בזה, אבל לא להרחיק. 2:3 לוולפסבורג.

שחקני פ.ס.וו איינדהובן. GettyImages
הווינרים הגדולים של הערב. שחקני פ.ס.וו חוגגים/GettyImages

בנפיקה - אתלטיקו מדריד 2:1

הקולצ'ונרוס השלימו שלב בתים מוצלח במיוחד מבחינתם כשסיימו במקום הראשון בבית ג' עם 13 נקודות. אתלטיקו מדריד עשתה את זה אחרי 1:2 מרשים בחוץ מול בנפיקה, כשסאול (33) ו-וייטו (55) כובשים את השערים לזכותה. מיטרוגלו רק צימק (75). הפורטוגלים יסתפקו במקום השני.

דקה 33: גול! וייטו פרץ מאגף ימין ויישר למרכז נהדר לעבר סאול, שבעט ממצב נוח פנימה את ה-0:1 של אתלטיקו.

דקה 55: גול! כדור רוחב של קרסאקו מצא את וייטו, שהמשיך בנגיעה פנימה, ז'וליו סזאר קצת חלם וזה 0:2 לאתלטיקו.

דקה 75: חימנס הכניס כדור עומק למיטרוגלו, שבעט מתוך הרחבה פנימה את ה-1:2.

גלאטסראיי - אסטנה 1:1

הטורקים עשו בדיוק את מה שהיו צריכים, תיקו, כדי לסיים במקום השלישי שמוביל לליגה האירופית. אסטנה כבר הובילה בזכות שער של תומאסי בדקה ה-62, אבל סלצ'וק אינאן המצוין איזן כעבור שתי דקות וקבע שגלאטסראיי תלך לליגה האירופית עם 5 נקודות, בעוד הקזחים משלימים קמפיין בכורה מוצלח מאוד יחסית עם 4 נקודות.

דקה 62: גול! תומאסי קיבל כדור רוחב משומקו ובעט לפינה הרחוקה יפה פנימה וזה 0:1 לאסטנה.

דקה 64: גול! היתרון של הקחזים החזיק מעמד שתי דקות בלבד עד שסלצ'וק אינאן בעט פנימה אחרי מהלך קבוצתי יפה וזה 1:1.

שחקן שחטאר דונייצק, פרד, לפני שחקן פריז סן ז'רמן, אסקייל לאבצי. רויטרס
פרד מול לאבצי/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - בורוסיה מנשנגלדבאך 2:4

התכולים, שבשנים שעברו סיימו במקום השני ויצאו מול ברצלונה בשמינית הגמר, הצליחו לשנות את התמונה בערב הנעילה. מנצ'סטר סיטי חזרה מפיגור ל-2:4 ביתי מול בורוסיה מנשנגלדבאך, כשדויד סילבה, צמד של ראחים סטרלינג ועוד שער של ווילפריד בוני מסדרים לסיטיזנס את הניצחון ואת המקום הראשון בבית. יוליאן קורב ופביאן ג'ונסון נתנו לסייחים את היתרון הזמני. אגב, בכל המשחקים שאנדרה שוברט עומד על הקווים בבורוסיה מנשנגלדבאך הקבוצה הפסידה פעמיים, בשני המקרים זה היה מול מנצ'סטר סיטי. בכל מקרה, הסייחים סיימו במקום הרביעי בבית עם חמש נקודות.

דקה 16: גול! מנצ'סטר סיטי עולה ל-0:1 מוקדם מבחינתה. ראחים סטרלינג שלח כדור גאוני עם העקב לדויד סילבה שמצד שמאל הפציץ כדור אדיר אל בין חיבורי הקורות.

דקה 19: גול! איזה שוויון מהיר על מנשנגלאדבך. פביאן ג'ונסון פרץ מצד שמאל ושלח כדור רוחב אל שטינדל שהמשיך ליוליאן קורב שנותר בלתי מכוסה ובעט לפינה של הארט כדי לקבוע 1:1.

דקה 43: גול! שער נוסף של גלדבאך שמשלימה מהפך. אוסקר ונדט בעט משמאל למרכז, פביאן ג'ונסון המשיך בנגיעה ורפאל דחק מקרוב פנימה את ה-1:2 של הסייחים.

דקה 80: גול! ראחים סטרלינג משווה ל-2:2 עם בעיטה מקרוב אחרי מסירה מצד ימין של ווילפריד בוני המחליף.

דקה 81: גול! סטרלינג משלים צמד תוך דקה ומשלים מהפך (!). בוני שוב מצא את סטרלינג שנותר לא מכוסה ובנגיעה בעט לפינה הרחוקה פנימה. 2:3 למנצ'סטר סיטי.

דקה 85: גול! איזה בליץ וזה כבר 2:4 למנצ'סטר סיטי. קולארוב המגן השמאלי שלח כדור לרחבה. בוני בעט כדור שנבלם אבל את הריבאונד שלח פנימה והוסיף שער לשני הבישולים שלו.

סביליה - יובנטוס 0:1

משחק שלכאורה לא הכריע כלום עשוי להתברר כחשוב מאוד. סביליה הצליחה לנצח 0:1 את יובנטוס בזכות שער של פרננדו יורנטה, אקס הגברת הזקנה, וסידרה לעצמה את המקום השלישי בבית ואת המעבר למפעל הליגה האירופית, שהיא כל כך אוהבת וזכתה בתואר פעמיים ברציפות. יובנטוס סיימה במקום השני בבית ועלולה לקבל הגרלה אכזרית בשמינית הגמר.

דקה 65: גול! קונופליאנקה הגביה קרן, פרננדו יורנטה נגח נהדר פנימה את ה-0:1 של סביליה וכבש מול האקסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully