וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בליגת העל: מכבי ראשון לציון מארחת את מכבי חיפה

הקבוצה של שרון דרוקר סוף סוף קיבלה מנוחה, ותנסה להיצמד לצמרת (19:00, פריצות בחמש פלוס). כריס רייט: "נצטרך שוב להביא אגרסיביות ואינטנסיביות בשני צידי המגרש"

one

בווידאו: תקציר המפגש האחרון בין הקבוצות

המחזור העשירי בליגת העל יגיע לסיומו מחר (שלישי, 19:00, פריצות בחמש פלוס) במשחק בו תארח מכבי ראשון לציון את מכבי חיפה. שתי הקבוצות נפגשו עד כה 42 פעמים בעונה הסדירה כשהמאזן עומד על 17:25 לטובת מכבי חיפה. בראשון לציון מחזיקה הקבוצה הביתית במאזן חיובי של 11 ניצחונות מול שמונה הפסדים. המפגש האחרון בין הקבוצות הסתיים בניצחון דחוק של הירוקים, 76:77.

אחרי חודש וחצי אינטנסיביים מאוד, זכתה מכבי ראשון לציון לשישה ימי מנוחה מאז משחק היורופקאפ האחרון נגד אקדמיק סופיה, ובעוד שבועיים היא תחל סדרה של שבעה משחקים ב-18 ימים שתעמיד את המערכת והסגל במבחן לא פשוט. הקבוצה של שרון דרוקר נפרדה בסוף השבוע מהפורוורד האמריקאי רומרו אוסבי שעבר למכבי קרית גת, ועד למציאת זר רביעי יופיעו הכתומים עם שלושה זרים למשחקי הליגה. בקבוצה יודעים שניצחון על מכבי חיפה יצמיד אותם לחבורה שמוליכה את הליגה, כשבעוד כשבועיים וחצי יערכו את משחק ההשלמה שלהם נגד הפועל חולון, ואם יצליחו לא להפסיד עד אז, יעלו למקום הראשון. המפתח של הקבוצה מעיר היין יהיה בצד ההתקפי שם היא קולעת 10.5 נקודות יותר בניצחונות לעומת ההפסדים (81.5 מול 71).

"אין משחקים קלים, מה שאומר שאין ניצחונות קלים", אמר כריס רייט לקראת המשחק. "נצטרך שוב להביא אגרסיביות ואינטנסיביות בשני צידי המגרש על מנת לצאת עם ניצחון. אנחנו רוצים להמשיך לשחק חזק וביחד, במטרה לרשום עוד ניצחון ליגה חשוב".

מכבי חיפה מגיעה להתמודדות לאחר ההפסד המאכזב במשחק ההשלמה נגד הפועל ירושלים ביום שישי, משחק שניצחון בו היה יכול להעלות את השחקנים של רמי הדר למקום הראשון בטבלה. חיפה, שנחשבת לאחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה, תצטרך להמשיך להציג את היכולת הגבוהה שלה גם בבית מכבי אם היא רוצה לצאת עם ניצחון. מי שנמצא בכושר מצוין לאחרונה הוא רג'י באקנר שרשם 15 נקודות ו-8.5 ריבאונדים בשני המחזורים האחרונים, כשבשבעת המחזורים שקדמו לכך קלע רק 4 נקודות והוסיף 2.5 ריבאונדים. אחרי שמונה משחקים רצופים בהם קלע בספרות כפולות, נעצר עוז בלייזר נגד הפועל ירושלים ביום שישי, כשלא קלע בכלל.

הפורוורד וויל גרייבס, שרשם נגד ירושלים משחק טוב מאוד, אמר: "אנחנו מגיעים למשחק מול קבוצה טובה אחרי הפסד קשה. הגנה מחויבת וביצוע טוב של משחק ההתקפה - זה מה שיעזור לנו לנצח את המשחק ואני מצפה שנביא את זה מול ראשון לציון. יש לנו את הכלים להיות קבוצה טובה ועכשיו זה זמן טוב להראות את זה".

שחקן מכבי ראשון לציון, כריס רייט. קובי אליהו
"אנחנו רוצים להמשיך לשחק חזק וביחד, במטרה לרשום עוד ניצחון ליגה חשוב". כריס רייט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully