וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים תקדיש את המשחק מול א.א.ק אתונה לילדי ארגון 'שלוה'

האלופה תארח ילדים בעלי צרכים מיוחדים במשחק מול היוונים ביורוקאפ: "יש לנו את הזכות לשמש דוגמה לעשייה חברתית ותרומה להגברת המודעות לארגון ולפועלו"

שחקני הפועל ירושלים עם  ילדי שלוה, ילדים בעלי צרכים מיוחדים. באדיבות שלוה,
גידי דודי והילדים של 'שלוה'/באדיבות שלוה

כמיטב המסורת, גם השנה תקיים הפועל ירושלים הצדעה חגיגית למען ילדים בעלי צרכים מיוחדים. הקבוצה בחרה להקדיש לילדי 'שלוה' את משחק הבית הקרוב ביורוקאפ מול א.א.ק אתונה ביום רביעי. ארגון 'שלוה' (שחרור למשפחה ולילד המיוחד) נוסד מתוך האמונה כי האחריות לדאוג לילדים עם צרכים מיוחדים לא צריכה להיות רק על המשפחה בה נולדו, אלא הם זקוקים וראויים לתמיכת הקהילה הרחבה, והארגון מפעיל מגוון עשיר של תכניות חברתיות וחינוכיות, מעון יום , גן ילדים ותרפיות מגוונות ופורצות דרך.

סגן יו"ר 'שלוה', אבי סמואלס, אמר לקראת המשחק: "שיתוף הפעולה עם הפועל ירושלים לאורך השנים הוא אחד מהצדדים היותר יפים של נתינה ללא גבולות ואהבה ללא סייג. יש שם לב ענק וזה משהו שלא פוגשים כל יום. בעינינו שיתוף הפעולה עם המועדון מייצג את הישראלי היפה, זה שנותן, ולא מבקש תמורה".

במשחק ההצעדה תעלה הקבוצה לטקס הצגת השחקנים בליווי ילדי קבוצת הכדורסל הייצוגית של 'שלוה' - הפועל "שלוה" ירושלים, אותה מאמן גידי דודי, לשעבר מנהל הפועל ירושלים. בהפסקת המחצית ייערך טקס הדלקת נרות במעמד ראש העיר ירושלים ניר ברקת, יו"ר 'שלוה' קלמן סמואלס וילדי 'שלוה'. לאחר טקס הדלקת הנרות, תיערך על הפרקט פעילות משותפת בין ילדי 'שלוה' לבין שחקני מחלקת הנוער של הפועל ירושלים שיעניקו לילדי 'שלוה' תשורות.

מנהל קשרי הקהילה של הפועל ירושלים, יובל קורן: "צפוי לנו אירוע מרגש וחשוב. זו זכות גדולה שלנו לפעול רבות למען הקהילה ובפרט עבור ילדי 'שלוה'. יש לנו את הזכות לשמש דוגמה לעשייה חברתית ותרומה להגברת המודעות לארגון 'שלוה' ולפועלו. הקדשת המשחק עבור ילדי 'שלוה' הפכה למסורת מבורכת עבור המועדון שלנו וכולי תקווה שהיא תמשיך עוד שנים ארוכות. צפויה לנו חגיגה אמיתית ומרגשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully