וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "מוריניו אחד הטובים אי פעם, אין טעם לפטר אותו"

מאמן יונייטד לשעבר גיבה את מנג'ר צ'לסי: "אברמוביץ' חייב לסמוך עליו, לפטר אותו יהיה ניהול רע". דיווח: שני המשחקים הקרובים, מול פורטו ולסטר, יכריעו את גורלו של הפורטוגלי

one

בווידאו: תקציר ההפסד של צ'לסי לבורנמות'

דווקא כשהיה נדמה שצ'לסי יוצאת לדרך חדשה ומוצלחת, האלופה האנגלית נחלה הפסד מביש ביום שבת כשנוצחה בביתה 1:0 על ידי בורנמות' העולה החדשה והלחץ על ז'וז'ה מוריניו המאמן של הבלוז מגיע לשיאים חדשים.

היום קיבל המאמן גיבוי ממקור לא צפוי במיוחד - אלכס פרגוסון. "רומן אברמוביץ' פיטר כל כך הרבה מאמנים בעשר השנים האחרונות ואני משוכנע שהוא למד מזה", אמר מאמנה האגדי של מנצ'סטר יונייטד לשעבר. "הוא חייב לסמוך על זה שז'וזה יצליח להפוך את המצב. אין טעם לפטר את אחד המאמנים הטובים בכל הזמנים. הוא זכה בליגת האלופות פעמיים, הוא זכה באליפויות בכל ליגה בה אימן, ובתארים גדולים. זה יהיה מטופש לפטר אותו. זה יהיה ניהול רע.

"זו הפעם הראשונה בכל הקריירה שלו שהוא לא מצליח, אבל יש סימנים שהוא חוזר לעניינים, אפילו אחרי ההפסד שלהם בשבת. צפיתי במשחק, הם היו יכולים לנצח בכמה שערים, אבל עדיין הפסידו. כמו כל המנהיגים, הטובים, גם ז'וזה ימצא פיתרון. זה לא יישאר ככה".

ז'וזה מוריניו עם אלכס פרגוסון. Alex Livesey, GettyImages
הרבה כבוד הדדי. מוריניו ופרגוסון/GettyImages, Alex Livesey

רומן אברמוביץ' נתן גיבוי למאמן הפורטוגלי למרות ההפסדים בפתיחת העונה, אבל כעת בתקשורת האנגלית מדווחים ש"המיוחד" עומד בפני שבוע גורלי ותוצאות לא טובות בשני המשחקים הקשים שמצפים לקבוצתו מול פורטו האקסית בליגת האלופות ולסטר המוליכה במחזור הפרמיירליג הקרוב, יעלו לו במשרתו.

ב"סאן" טוענים שאימון הקבוצה האחרון היה "משעמם" ושיש אווירה מאוד מדוכדכת במועדון. הנהלת צ'לסי לא דרשה אומנם הבהרות ממוריניו אחרי ההפסד המביש מול בורנמות', אבל עוד כישלון של הקבוצה עלול לסמן את תחילת הסוף של המאמן המעוטר.

צ'לסי כבר איבדה סיכוי ריאלי להיאבק על תואר האליפות בו היא מחזיקה, אך הפסד מול פורטו ביום רביעי ידיח אותה מליגת האלופות כבר בשלב הבתים ועל זה אברמוביץ' לא יוכל להבליג. כזכור, רק באוגוסט האחרון חתם מוריניו על חוזה חדש במועדון עד 2019, ואברמוביץ' ייאלץ לשלם הרבה מאוד כסף לפורטוגלי במידה שיחליט לפטר אותו.

מנג'ר צ'לסי ז'וזה מוריניו. ברני ארדוב
בדרך לפיטורים? מוריניו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully