וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: מפחיד - מרים משקולות קורס פעמיים באותה תחרות

שוטה מישבלידזה ניסה פעם אחת, צנח לקרקע ומשום מה, עלה לבמה לעוד ניסיון הנפה. זה נגמר רע מאוד. וגם: שחקני קרלייל לעזרת הציבור, מכות בצ'ילה ויו"ר אסטון וילה "מצטרף" לחיזבאללה

אימג'בנק GettyImages

19:00: מרים משקולות מתעלף פעמיים ברציפות באותה תחרות

שוטה מישבלידזה, מרים משקולות גיאורגי, ניסה את מזלו בתחרות ביוסטון. בפעם הראשונה הוא התעלף ובקושי ירד מהבמה. ואז... גם בפעם השנייה הוא התעלף, כאשר הצוות הרפואי מזדחל לבמה ואנשי התחרות פשוט מסתירים אותו מהקהל. מפחיד.

18:15: ה-BBC שייך את יו"ר וילה לשעבר לחיזבאללה, והתנצל

סיפור ביזארי באנגליה (איך לא). ה-BBC נאלץ להתנצל לאחר טעות בכתוביות המלוות את שידור המשחקים. במהלך המפגש בין אסטון וילה לאברטון לפני כשבועיים וחצי, איתרו המצלמות את יו"ר וילה האגדי דאג אליס (המשמש כיו"ר הכבוד של המועדון כיום) ביציע והשדר אמר: "נהדר לראות כאן את דאג אליס עם הצעיף של וילה". אלא שבכתוביות נכתב: "נהדר לראות כאן את דאג אליס עם החיזבאללה". אוהד אחד איתר את הטעות והתלונן בפני הרשת, שפרסמה את התנצלותה בפני אליס בן ה-91.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

13:50: ניצל ממתקפה של כריש - והציל גולש אחר בנסיבות דומות

הגולש האוסטרלי מיק פאנינג ניצל בנס ממתקפה של כריש בחוף בדרום אפריקה בתחילת השנה. כמה חודשים חלפו ופאנינג קיבל פלאשבק: גולש אחר, אוון גיסלמן, איבד הכרה במימי החוף בהוואי, ופאנינג, ששהה באותו זמן בקרבת מקום, החל למשות אותו לעבר החוף יחד עם גולש נוסף, אנדרה בוטהה. גיסלמן שרד לבסוף, ופאנינג הפך לגיבור פעם נוספת.

10:30: האוהדים הלכו מכות, משחק האליפות בצ'ילה בוטל

קולו קולו הייתה אמורה להתארח אמש אצל סנטיאגו וונדרס במשחק שניצחון בו היה מבטיח לה את האליפות. אלא שעוד לפני תחילת המשחק פרצה מהומה ענקית וקרבות אלימים בין מחנות האוהדים של הקבוצות והוא בוטל. קולו קולו אגב, זכתה בכל זאת באליפות מבלי לשחק בשל העובדה שאוניברסידד קאטוליקה השנייה הפסידה במשחק שלה. צפו בהתפרעות ובמהומת הענק.

צפו במהומה

09:45: מתנת החג של פלויד מייוות'ר

09:30: עבירה ברוטלית במקסיקו, עם תגובה הזויה של השופט

09:20: סטף קרי מרגש מעריץ עד דמעות

09:00: קרלייל יונייטד נרתמת לסיוע לנפגעי ההצפה

הסערה המתחוללת בימים אלה באזור גבול אנגליה-סקוטלנד פגעה אנושות בעיר הקטנה קרלייל, ש-1,000 מתושביה נאלצו לנטוש את בתיהם וכ-60 אלף נותרו ללא חיבור לחשמל. קרלייל יונייטד, שאצטדיונה הביתי הוצף גם כן, נרתם כדי לסייע לנפגעים. במסגרת הסיוע, שחקני הקבוצה הבוגרת, המתמודדת בליגה השלישית באנגליה ואף גררה את ליברפול לדו קרב פנדלים בגביע לפני כמה חודשים, היו זמינים "לכל בקשה" עבור תושבי המקום. לזה קוראים טיפוח קשרי קהילה

אצטדיונה הביתי של קרלייל יונייטד מוצף. טוויטר, אתר רשמי
האצטדיון המוצף של קרלייל יונייטד/אתר רשמי, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully