וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מבצע לבנדובסקי": ריאל פתחה במסע שכנועים כדי לצרף את הפולני

סוכנו של חלוץ באיירן נצפה ביציעי הברנבאו בניצחון על חטאפה, ובבירת ספרד משוכנעים שהבלאנקוס ינסו לצרפו בקרוב על חשבון קארים בנזמה. זידאן מגבה את הצרפתי: "אין לו תחליף בנבחרת"

one

ריאל מדריד אף פעם לא נחה, בטח לא כשמדובר בהחתמות נוצצות ויקרות. הבוקר (שני) מדווחים בכתבת השער של עיתון 'אס' כי הבלאנקוס החלו ב"מבצע רוברט לבנדובסקי", במסגרתו ינסו להנחית את חלוץ באיירן מינכן בקרוב מאוד, ואף יגישו עליו הצעה לקראת חלון ההעברות בחודש ינואר. סוכנו של הפולני, צ'זארי קוצ'ארסקי, נצפה ביציעי הסנטיאגו ברנבאו במשחק מול חטאפה אחרי שהוזמן במיוחד על ידי נשיא הבלאנקוס פלורנטינו פרס, כך דווח בעיתון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מבצע לבנדובסקי". השער ב'אס'/מערכת וואלה!, צילום מסך

בספרד אף מדווחים כי באיירן מינכן תהיה מוכנה לבצע עסקה שכזו בתנאי שריאל תקצה לכך "משאבים מתאימים", וכי לבנדובסקי עצמו חולם לשחק בספרד מגיל צעיר. מהלך שכזה עשוי לסמן את עזיבתו הקרבה של קארים בנזמה. אנשי ריאל "מאסו" בפרשיות המתוקשרות בהן החלוץ הצרפתי מעורב מחוץ למגרש, ומתכננים להיפטר ממנו.

עם או בלי קשר, זינדין זידאן יצא אמש להגנתו של בנזמה. "אני מקווה שהוא לא יושעה מנבחרת צרפת בגלל פרשיית הסחיטה. לטובת כולם, עדיף שהוא ימשיך לשחק ושייתנו לדברים לעבור בשקט יחסי. אני מנסה לחשוב מי יכול לתפוס את המקום שלו בנבחרת צרפת ולא ממש מצליח להעלות על הדעת אף מועמד ראוי, כי קשה להחליף שחקן בקליבר שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully