וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בתולדותיה: פורטלנד טימברס זכתה באליפות ה-MLS

הקבוצה מאורגון גברה 1:2 בגמר הפלייאוף על קולומבוס קרו, שאירחה את המשחק. דייגו ואלרי כבש אחרי 25 שניות בזכות טעות ביזארית של שוער קולומבוס, רודני וואלאס הכפיל (7) וקיי קמארה רק צימק (18)

שחקני פורטלנד טימברס חוגגים. AP
אליפות היסטורית לטימברס/AP

עונת ה-MLS הגיעה לסיומה הלילה (בין ראשון לשני) עם אלופה חדשה, פורטלנד טימברס, שגרפה את התואר לראשונה בתולדות המועדון. הקבוצה מאורגון הוקמה רק ב-2009 וכבר זכתה בתואר אחרי ניצחון 1:2 בגמר הפלייאוף על קולומבוס קרו, אשר באצטדיונה באוהיו נערך המשחק.

הקהל הפנטסטי של פורטלנד, אחד הססגוניים והטובים בליגה, הגיע בהמוניו למשחק וזכה לחגוג בצורה מוזרה ביותר מהר מאוד, כבר אחרי 25 שניות למעשה. זה קרה אחרי שהשוער סטיב קלארק לא הסתדר עם הכדור הראשון שהגיע אליו ומיד שניצל זאת היה הארגנטינאי דייגו ואלרי, שגלש לכדור, חסם את ניסיון ההרחקה של קלארק וכבש שער יתרון מהיר.

חלפו שש דקות בלבד והיתרון של הטימברס הוכפל, כאשר לוקאס מלאנו, ארגנטינאי נוסף, מצא את הראש של רודני וואלאס וזה נגח מקרוב פנימה בקלות את ה-0:2 המדהים. בדקה ה-18, קולומבוס חזרה למשחק לאחר שפדריקו היגואין (אח של) השאיר לקיי קמארה ומלך שערי העונה והפלייאוף צימק מקרוב בתום ערבובייה ברחבה. במחצית השנייה, פורטלנד רשמה כמה החמצות משוגעות במיוחד והיא גם הייתה זכאית לפנדל אחרי נגיעת יד ברורה על הקו שלא נשרקה, אבל כל זה לא הפריע לה לחגוג בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully