וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "לא נבנה את הקבוצה מחדש", שרון אברהמי: "מרוצה מהמשחק"

6.12.2015 / 23:31

מאמן הסגולים מחולון לא לוקח את ההפסד של קבוצתו לכיוון הפאניקה ורוצה לראות יתר פיזיות במשחקים הבאים. מאמן האדומים, שכבר הובילו ב-32 הפרש, לא חשש לאבד את הניצחון באף שלב וכבר מתכונן לדרבי

one

בווידאו: תקציר הניצחון של הפועל תל אביב על הפועל חולון

המשחק השני של דן שמיר כמאמן הפועל חולון הסתיים אמנם בהפסד 78:63 להפועל תל אביב, אך המאמן מסרב לדבר על שינויים ובנייה מחדש של הקבוצה. הוא רוצה לראות את הקבוצה שלו יותר פיזית ובטוח שדיונטה כריסמס ישתלב. מנגד, מאמן המנצחת, שרון אברהמי, לא חשש מהפסד גם כשההפרש הגדול קוזז. לקראת מכבי תל אביב במחזור הבא, הוא יודע שיהיה מעניין.

דן שמיר: "הפועל חולון תמיד, וגם הקבוצה הזאת, צריכה להיות אחת משלוש הקבוצות הפיזיות בליגה. זה היה צריך להיות קרב בין קבוצות פיזיות, כי הפועל תל אביב כזאת. הם יוצרים קצב, הולכים לריבאונד ההתקפה וגם שומרים, שומרים יפה. בקליעה הם בצמרת. לא היינו שם בהתחלה, בשני הצדדים של המגרש, תירוצים אפשר לתת בלי סוף אבל בדברים האלה נתנו ריבאונד התקפה, נתנו לחדור לצבע, ולא תקפנו באגרסיביות. לא ידענו לשחק משחק כזה שמתפתח לא טוב ושצריך ביצועים טובים יותר, או החלטות טובות יותר, וזה הפך להיות מה שהיה. טבעי שואומרים דברים, אבל התפקיד שלנו זה להוכיח שאנחנו מספיק טובים ושיש מספיק כישרון, וכישרון זה גם לבוא ולהיות מאוד פיזיים ואינטנסיביים כל הזמן, ולקחת את המשחק לכיוון שלך".

שמיר המשיך: "לא יודע לגבי שינויים. מן הסתם במצבים כאלה, התקשורת מדברת ואנשים מדברים, חלק מהסיפור של הביצוע זה שיש לנו שחקן חדש, קרו הרבה דברים השבוע, קבוצה כדי לשחק נכון בלחץ צריכה הרבה שקט נפשי והבלאגן הזה לא עוזר. זאת לא הייתה קליטה טובה עבור השחקן שהגיע. אני יודע שהוא צריך לעבור את זה ונקווה שנאהב אותו יותר אחרי כמה שבועות, אני יודע שהוא יכול לתת לנו הרבה. לא נבנה את הקבוצה מחדש. אנחנו צריכים להיות קבוצה יוונית כזאת, שיודעת לשחק גם כשלא הולך, לא ידענו לשחק כשהדברים לא הלכו טוב וקצת איבדנו את הידיים והרגליים".

מאמן הפועל תל אביב שרון אברהמי. ניב אהרונסון
לא חשש לאבד את הניצחון. אברהמי/ניב אהרונסון

שרון אברהמי: "פתחנו את החצי השני בהפרש גדול ולא פשוט לשחק משחק כשיש 15 הפרש בתחילת המחצית, בטח שהם חזרו כמה פעמים. הם הורידו ל-10 הפרש, והלכנו לרוברט שזה תרגיל חדש. ב-30 הפרש קצת החלפנו וחולון עברו לחמישה גארדים, היה לנו קשה לשמור את זה, אבל לא חשבתי לרגע שהניצחון בסכנה. אני מסתכל על זה שאנחנו קבוצת ההגנה הכי טובה בליגה, לא מתייחס לזה שהפועל תל אביב הפסידה 16 משחקים צמודים, כי אלה מאמנים ושחקנים אחרים. הייתה ירידה ברבע האחרון, אבל אני מרוצה מהמשחק של הקבוצה היום. בשבוע שעבר חולון קלעו 80 נקודות נגד אילת, ועצרנו אותם על 32 נקודות בסוף הרבע השלישי".

אברהמי המשיך: "בתקופה של עודד, ג'ון לא היה כשיר, כשהוא חזר היה ספקות אם הוא יכול לחזור, הוא היה מאוד מתוסכל עד המשחק הזה כי הוא רגיל מנהריה לא לרדת מהמגרש, בגלל החוק הרוסי ובלי רביב, היה קשה לשחק איתו. הוא שחקן חשוב, ואני מקווה שזו התחלה של קו עלייה. דרבי? ברור שזה לא עוד משחק בשביל אף אחד. גם מכבי תל אביב באה אחרת לדרבי מאיך שהיא באה לנהריה, זה חלק מהעניין, נכין את השחקנים הכי טוב שאפשר. חשוב לנו לשמור על הבית, ונעשה הכי טוב שאנחנו יכולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully