וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנה למכבי תל אביב: באמברג ניצחה 87:100 את באיירן מינכן

יריבת הצהובים במחזור היורוליג הקרוב שמרה על הפסגה בגרמניה עם ניצחון על הבווארים, במה שהיה שחזור סדרת גמר האליפות מהעונה שעברה. ריאל מדריד חזרה לליגה שלה וניצחה גם כן, 80:101 את מורסיה. ברצלונה גברה 60:75 על מנרסה

בראדלי וונמייקר שחקן באמברג. GettyImages
מגיע בכושר טוב למשחק נגד מכבי תל אביב/GettyImages

מכבי תל אביב עושה את ההכנות שלה לקרא המשחק מחר (שני) נגד הפועל אילת, אך חושבת במקביל גם על המשחק החשוב נגד באמברג ביום חמישי ביורוליג. הגרמנים השיגו היום (ראשון) ניצחון נוסף במסגרת הליגה המקומית, כשניצחו 87:100 את באיירן מינכן ושמרו על הפסגה עם מאזן 2:9. דריוס מילר עם 27 נקודות ובראדלי וונמייקר עם 25 נקודות בלטו, כשבאמברג קלעה 15 מ-22 השלשות שלה (68 אחוזים) ולא השאירה הרבה סיכוי ליריבה.

בספרד, ריאל מדריד שכחה גם מהניצחון שהשיגה ביורוליג, ניצחה שוב בליגה, 80:101 את מורסיה ונשארה צמודה לולנסיה הראשונה. ג'ייסי קארול וסרחיו יול הובילו אותה עם 16 נקודות כל אחד. ביום חמישי מחכה לה משחק לא פשוט נגד באיירן מינכן, שכאמור הפסידה היום, במה שצפוי להיות המשחק שיקבע את המשך העונה האירופית שלה.

ברצלונה, שהגיעה אחרי ההפסד לפנאתינייקוס ביורוליג, ניצחה גם היא בקלות, 60:75 בחוץ את מנרסה ועלתה למקום השני בליגה. בלטו: אנטה טומיץ' עם 12 נקודות 5/5 לשתיים), 7 ריב' ו-4 אס', וג'סטין דולמן עם 14 נקודות ו-7 ריב'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully