וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ניוקאסל עצרה את ליברפול עם ניצחון 0:2

המגפייז השיגו ניצחון שלישי בלבד העונה וקטעו את הרצף של יורגן קלופ. המשחק עצמו לא התעלה יותר מדי, אך המארחת ניצלה שער חצי עצמי של שקרטל (69) ועוד אחד של ויינאלדום (93)

one

המחזור ה-15 באנגליה המשיך היום (ראשון) עם המשחק המסקרן בין ניוקאסל לליברפול. המגפייז, שחווים עונה איומה ונמצאים רק במקום ה-19 בליגה, קיוו להשיג ניצחון שלישי בלבד מתחילת העונה, כשמנגד, המייטירדס רצו להמשיך את היכולת הטובה מהתקופה האחרונה (ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות) ולהתקרב לצמרת. אולי אלו המחמאות שיורגן קלופ קיבל ואולי פשוט אופוריה, אבל ליברפול לא הצליחה להביא את מה שהביאה למשחקים האחרונים וספגה הפסד מאכזב 2:0.

ג'ורג'יניו ויינאלדום מול נתנאל קליין. AP
משחק נהדר שלו. ויינאלדום מול נתנאל קליין/AP

המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה, כשליברפול כמעט לא איימה על השער של רוב אליוט, וכשהגיעה לרחבה, רשמה החמצה גדולה של כריסטיאן בנטקה שבעט מקרוב מעל השער. ניוקאסל הייתה אפילו חלשה יותר ולא סיכנה בצורה רצינית את סימון מיניולה גם כן. את השער היחיד היא השיגה לאחר שכדור עומק הגיע לג'ורג'יניו ויינאלדום, שהשתלט עליו ובעט, ומרטין שקרטל הסיט את הכדור לרשת. ההולנדי חגג, אך השער נרשם לחובתו של הסלובקי כעצמי. בדקה ה-79 ליברפול כבשה גם היא אחרי הקפצה יפה של אלברטו מורנו מעל אליוט, אך השופט ביטל את השער בטענת נבדל. ניוקאסל סגרה עניין בדקה ה-93, כשמוסא סיסוקו שלח את וינאלדום לאחד על אחד מול מיניולה, וההולנדי שלח את הכדור לרשת.

ניוקאסל רושמת ניצחון שלישי בלבד העונה שמעלה אותה מעל סנדרלנד בטבלה, כשבמחזור הבא היא יוצאת למשחק קשה בווייט הארט ליין מול טוטנהאם. ההפסד של ליברפול משאיר אותה במקום השביעי בטבלה, כשמחר היא תצפה במשחק שיסגור את המחזור בין אברטון לקריסטל פאלאס, ויודעת ששתיהן יכולות לעקוף אותה.

יורגן קלופ אמר אחרי המשחק: "אני חושב שהיינו ראויים לנקודה. הייתי רוצה יותר, ואם השער של אלברטו היה מאושר אולי משהו היה משתנה. היה לנו מספיק זמן. לא שיחקנו כמו שרצינו, לא היינו במשחק מההתחלה, עשינו טעויות קטנות שהשפיעו על המשחק. נכנסו ללחץ גם כשלא היינו צריכים. יכול להיות שהביטחון של שחקנים שלא שיחקו במשחקים הקודמים שלנו נפגע וזה עלה לנו היום במשחק. להפסיד זה לא נורא, חשוב לדעת להתנהל אחרי הפסדים ולהגיב בצורה נכונה להמשך. אני מצטער עבור האוהדים שהתאכזבו מהמשחק היום".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully