וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הסטודנט הדהים את פפ גוארדיולה - וזכה לכבוד אדיר

סטודנט גרמני הסביר למאמן באיירן מינכן איפה הוא טעה בתבוסה לוולפסבורג בעונה שעברה. גוארדיולה התרשם ואילו הסטודנט הצעיר הפך לכוכב רשת. יקבל תפקיד במועדון הבווארי?

צילום מסך

מאמן באיירן מינכן, פפ גוארדיולה, נחשב לאחד המאמנים האהובים בעולם. אולי בשל ההצלחה המסחררת, אולי בשל העבר המפואר שלו כשחקן בברצלונה ואולי דווקא בשל הסגנון הייחודי שלו. אך אף על פי שהקטלאני נחשב לאחד המאמנים המובילים בעולם, גם הוא לומד דברים חדשים מדי יום.

גואריולה ובאיירן מינכן התארחו בכנס הנערך לסטודנטים בגרמניה, כשבמהלכו אחד הסטודנטים ביקש להציג בפני הספרדי תיאוריה, הקשורה להפסד הגדול של באיירן מינכן בעונה שעברה - 4:1 לוולפסבורג - במהלכו כבש קווין דה בראונה שני שערים ובישל אחד נוסף לבאס דוסט. למעשה, הבלגי ניצח את הבווארים בעצמו.

אותו סטודנט הכין סוג של מצגת על גבי לוח מחיק, והסביר לגוארדיולה איך לדעתו באיירן מינכן הייתה צריכה לשחק כדי לעצור את דה בראונה. מאמן הבווארים נותר מרותק במשך 30 השניות שבהן קיבל את ההסבר, כשבסיומו נראה כי התרשם מאוד, החמיא לבחור הצעיר ואף לחץ את ידו.

פפ גוארדיולה מאמן באיירן מינכן. AP
עדיין לומד. גוארדיולה/AP

באנגליה אגב, עדיין ממשיכים לעקוב אחר התפתחויות בגזרתו. אחרי הדיווחים באנגליה על כך שמנצ'סטר יונייטד תאריך את חוזהו של לואיס ואן חאל, שוב נקשר שמו של גוארדיולה למנצ'סטר סיטי, שנמצאת בתקופה רעה מאוד. בחמשת המשחקים האחרונים ספגו הסיטיזנס שלושה הפסדים, והם נמצאים במקום השלישי בליגה האנגלית.

על פי דיווחים שונים, ולא בפעם הראשונה, מנצ'סטר סיטי לוטשת את עיניה לעברו של מאמן באיירן מינכן, כשהמאמן הנוכחי, מנואל פלגריני, עשוי לסיים את תפקידו בסיום העונה ואולי עוד לפני כן אם הקבוצה תמשיך בכושרה הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully