וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי ומונפלייה נפרדו ב-2:2 בסטאד ולודרום

הקבוצה של מיצ'ל חזרה פעמיים מפיגור, אבל רשמה משחק בית שישי ברציפות ללא ניצחון. נינגה הלוהט כבש צמד לאורחים (32 ו-56), קאבלה (48) וסאר (72) השוו. תיקו לסנט אטיין, ניצחון לבורדו

מאוריסיו איסלה שחקן מארסיי בועט בחברו רמי קאבלה. רויטרס
שוב, רק נקודה בבית. מאוריסיו איסלה מברך את רמי קאבלה עם בעיטה/רויטרס

המחזור ה-17 בליגה הצרפתית נמשך הערב (ראשון) עם שלושה משחקים, כשהראשון שבהם כבר סיפק ארבעה שערים עם 2:2 מהנה בין מארסיי למונפלייה. בורדו ניצחה 0:1 את גנגאן, ואת המחזור חתם ה-1:1 בין סנט אטיין לראן.

מארסיי - מונפלייה 2:2

מה קורה למארסיי בסטאד ולודרום? ארבעה ניצחונות חוץ רצופים יש לקבוצה של מיצ'ל, אבל בבית? שם היא סופרת כבר שישה משחקים ללא ניצחון. הפעם הייתה זו מונפלייה שהובילה פעמיים ובסופו של דבר יצאה רק עם נקודה. הלהיט החדש קאזימיר נינגה, שהבקיע צמד גם בניצחון החוץ על ליון, כבש בדקות 32 ו-56, אבל רמי קאבלה איזן ראשון בדקה ה-48 והמחליף בונה סאר נהנה מאסיסט של ז'ורז' קווין אנקודו והציל נקודה בדקה ה-72 עם שער הבכורה שלו במדי מארסיי, שפספסה הזדמנות להתקדם למקום השישי. מונפלייה עדיין בתחתית.

סנט אטיין - ראן 1:1

בפעם הרביעית ברציפות, סנט אטיין וראן סיימו משחק ביניהן בתיקו. הפעם, בניגוד לשלוש הפעמים הקודמות, לפחות היו שערים. פדרו הנריקה הברזילאי העלה את ראן ליתרון בדקה ה-35 אחרי כדור רוחב של ג'ובאני סיו, אבל סנט אטיין הצילה נקודה עם פנדל של המחליף ולנטן אייסריק בדקה ה-78, אחרי שרומן המומה הוכשל ברחבה. סנט אטיין קפצה למקום השישי עם 26 נקודות, ראן עשירית עם 23.

בורדו - גנגאן 0:1
לבורדו: סדריק יאמברה (62)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully