וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי קרית גת: מרקו קילינגסוורת' מתקרב

6.12.2015 / 12:04

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הסנטר האמריקאי (33, 2.01) ששיחק במשך חמש שנים בישראל צפוי להחליף את ג'ייסון לאב במדי העולה החדשה, ברגע שיקבל שחרור מקבוצתו האסטונית

one

אחרי שהחתימה אתמול (שבת) את הפורוורד האמריקאי רומרו אוסבי, שיערוך כבר הערב נגד הפועל ירושלים את הופעת הבכורה שלו, מתקרבת העולה החדשה מכבי קרית גת לצרף גם את הסנטר מרקו קילינגסוורת', שעל מועמדותו פורסם לראשוננה בוואלה! ספורט. הצדדים נמצאים בשלבים מתקדמים של משא ומתן, כשהשחקן הביע את רצונו לעזוב את בי סי קאלב קארמו האסטונית, והתקווה של קרית גת היא להשיג את השחרור עבורו במהלך השבוע כך שיוכל לשחק במשחק האחרון של הסיבוב הראשון נגד הפועל חולון. אם קילינגסוורת' יחתום בקבוצה, יהיה זה על חשבונו של ג'ייסון לאב, כשאוסבי שצורף אתמול הגיע במקומו של דווין אוליבר.

שחקן ברק נתניה מרקו קילינגסוורת'. קובי אליהו
חוזר לארץ. קילינגסוורת'/קובי אליהו

קילינגסוורת' (33, 2.01) הגיע לישראל בעונת 2009/10 לברק נתניה של אריק אלפסי והיה לאחד השחקנים המובילים במועדון עם 18.4 נקודות ו-8.3 ריבאונדים למשחק בליגה. אחרי העונה הטובה שלו עבר למכבי חיפה, ורשם 17.1 נקודות ו-7.3 ריבאונדים, אך בעקבות הכישלון של הירוקים הוחלט לשלוח אותו בטרייד לגלבוע/גליל, עמה הגיע עד גמר הפיינל פור כשהוא רושם בשלבים המכריעים של העונה 13.3 נקודות ו-4.5 ריבאונדים. בעונת 2011/12 המשיך במסע בישראל כשהצטרף לאליצור אשקלון ורשם במדיה 16.2 נקודות ו-7.4 ריבאונדים למשחק, אך מהעונה ההיא בדרום יזכרו לקילינגסוורת' בעיקר את התקרית המכוערת עם שמעון אמסלם.

הקריירה של הסנטר האמריקאי בישראל הסתיימה בעונת 2012/13 כשחזר לברק נתניה של דני פרנקו, והיה לשחקן הטוב ביותר בקבוצה עם 17.4 נקודות ו-7.8 ריבאונדים. העונה רשם קילינגסוורת' 8.7 נקודות ו-5.9 ריבאונדים למשחק בליגת ה-VTB, 11.2 נקודות ו-6.4 ריבאונדים בליגה האסטונית ו-8.5 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק ביורופקאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully