וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא מעוניינת באביחי ידין ותנסה להחתים בלם נוסף

6.12.2015 / 8:50

קשר מכבי חיפה מבוקש במועדון בו גדל וכבר נערכו שיחות ראשונות עם נציגיו. פליקס נעים אחרי התיקו נגד מכבי תל אביב: "אני לא צריך פרסום. משחק כזה או אחר לא מסנוור אותי"

one

בהפועל כפר סבא מתכוונים להתחזק בחלון ההעברות של חודש ינואר למרות הסיבוב הראשון החיובי, שהסתיים אמש (שבת) עם 0:0 ביתי מול מכבי תל אביב. השחקן הראשון ברשימה של הקבוצה הוא אביחי ידין ממכבי חיפה ושיחות בעניין כבר נערכו עם סוכניו רונן וגלעד קצב. בכפר סבא לא יוכלו לעמוד בחוזהו של הקשר, אבל אם יהיה רצון טוב מצד מכבי חיפה ואם ידין בעצמו יסכים להתפשר, ינסו במועדון להחתימו עד סוף העונה עם אופציה לעונה נוספת. בקבוצה גם ינסו להתחזק בבלם ובחלוץ נוסף.

מי שקיבל אמש הרבה מאוד מחמאות ולא בפעם הראשונה היה מאמן כפר סבא פליקס נעים, שאמר בסיום: "מה שקרה על הדשא זה בדיוק התסריט שישב לי בראש לאורך כל השבוע שלפני המשחק". נעים חיכה עם האסיפה שלו לדקות שלפני המשחק ובטרם שלח את השחקנים לכר הדשא, אמר להם מה הם ירוויחו אם לא יפסידו למכבי תל אביב. בתום המשחק הוא הסביר: "אלה חבר'ה שבאו איתי לליגת העל מליגה א'. אמרתי להם לפני המשחק: 'אם אתם רוצים כותרות בתקשורת אחרי המשחק, זה הצ'אנס שלכם'. השחקנים שלי הרוויחו היום את הפרסום ואני הרווחתי מהם את ההפנמה שהם מסוגלים להרבה יותר".

על עצמו ועל כך שהוא היה די אנונימי עד העונה הזו, אמר נעים: "אני לא צריך פרסום. לא הכירו אותי לפני העונה הזו כי לא הייתי שחקן עבר שמיד אחרי הפרישה שלו מקבל קבוצה בליגת העל ונותנים לו את הבמה. באתי מלמטה ואמשיך לעבוד קשה. משחק כזה או אחר לא מסנוור אותי". על הסיבוב שעבר עם קבוצתו אמר נעים: "עם קצת יותר מזל, היינו היום עם ארבע נקודות נוספות. הסיבוב הבא יהיה יותר קשה כי כולם יתחזקו וכולן ישתנו".

פליקס נעים מאמן הפועל כפר סבא. יוסי ציפקיס
"מה שקרה על הדשא זה בדיוק התסריט שישב לי בראש לאורך כל השבוע שלפני המשחק". נעים/יוסי ציפקיס

קשר הקבוצה ריף מסיקה זכר בסיום המשחק את התחזיות לפניו: "כולם שאלו כמה יגמר ולא מי תנצח, אבל אנחנו באנו ונתנו משחק של אופי. משחק של גברים. אני גאה בחברים שלי לקבוצה וגאה במאמן שלנו שהכין אותנו כמו שצריך. גם מול באר שבע עמדנו טוב, אבל אז קיבלנו גול בדקה ה-44 ממצב נייח והיה קשה לחזור. במגרש שלנו יהיה קשה לכולן נגדינו עם הקהל הנהדר שדוחף אותנו. מכבי תל אביב קבוצה יותר איכותית וזה רק מעצים את המשחק שלנו".

על הסוד של כפר סבא שלועגת בינתיים לכל הפרשנים, אמר מסיקה: "מה שיש כאן זה ה-ביחד, שהוא השחקן הכי חזק במועדון. זו קבוצה שכולם בה מפרגנים אחד לשני. אני נמצא כאן כבר שנתיים ולא היה אפילו מקרה אחד של קללות. חדר ההלבשה שלנו חזק מאוד ויש לנו מאמן שהוא כמו אבא וכמו חבר טוב. רצינו להוכיח שאנחנו יכולים לעמוד מול מכבי תל אביב שווים מול שווים. יכולנו גם לקחת בסוף את כל שלוש הנקודות אם הוגו היה כובש, אבל אני לא חזיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully