וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תעמוד לדין בגין התפרעות אוהדים, שני זרים יצורפו?

6.12.2015 / 11:50

הצהובים ייענשו בעקבות הדלקת אבוקה ורימון עשן מול כפר סבא. ביקורת על החילופים יוקאנוביץ': "היה מקום להכניס את ורמוט או מיכה". מיטרוביץ' וראדוניץ' צפויים לעזוב, שני זרים יצורפו בינואר?

one

מכבי תל אביב תעמוד לדין בעקבות התפרעות אוהדיה אמש (שבת) ב-0:0 מול הפועל כפר סבא. שופט המשחק גיא ברגר ציין בדו"ח השיפוט כי בדקה הראשונה הודלקה אבוקה ורימון עשן מכיוון יציע אוהדי מכבי תל אביב, וההתאחדות הודיעה כי תעמיד את הצהובים לדין. זו ההעמדה השנייה של הצהובים לדין, אך לא עומד נגדם עונש רדיוס על תנאי. מהמשחק האחרון בוסרמיל יש עונש של 30 אלף שקל על תנאי, שתקף לשנה.

במכבי תל אביב שואפים לצרף בחלון ההעברות של חודש ינואר שני שחקנים זרים חדשים, חלוץ מרכז וקשר קדמי. החלוץ יבוא על חשבון דיאן ראדוניץ' והקשר עשוי לבוא על חשבונו של ניקולה מיטרוביץ', שמועמד לעבור למכבי נתניה. קבוצות רבות בליגת העל רוצות להתחזק בקשר הסרבי של מכבי תל אביב וביניהן הקבוצה של ראובן עטר. לא ברור אם מיטרוביץ' יסכים לעזוב לקבוצה אחרת, אבל בדומה לחואן פאבלו, גם הוא לא ייפגע בשכרו אם ייחתך מהקבוצה. "אחרי מה שקרה כאן עם חואן פאבלו, אף אחד לא יכול להיות חסין", אמר אמש שחקן במועדון, אחרי ה-0:0 מול הפועל כפר סבא.

עדן בן בסט לא נכלל בסגל משחק שני ברציפות. לא ברור אם בן בסט היה מתוכנן להיות בסגל אתמול. בכל מקרה הוא לא היה יכול להשתתף במשחק כי בשעות הצהריים הוא הוזעק לבית החולים כדי לשהות לצד אשתו בחדר לידה.

מאמן מכבי תל אביב, סלבישה יוקאנוביץ' עם ניקולה מיטרוביץ'. קובי אליהו
בדרך החוצה. מיטרוביץ'/קובי אליהו

דור מיכה וגילי ורמוט נותרו אתמול על הספסל למרות שהאלופה לא הצליחה לפרוץ את קווי ההגנה של כפר סבא. "היה מקום להעלות את דור או את גילי מהספסל", אמר אמש שחקן בקבוצה. "יוקאנוביץ' כנראה חשב שעם פרץ ומיטרוביץ' הוא יצליח יותר אבל זה לא עבד. המשחק היה תקוע באמצע כך שהיה מקום להעלות דווקא מישהו עם שליטה בכדור וטכניקה גבוהה יותר".

סלבישה יוקאנוביץ' בדרך כלל מספק את הכותרות. אמש הסרבי חלק על דעתם של העיתונאים שהגדירו את המשחק אתמול כאחד הרעים של מכבי העונה. "אני מסכים שתוצאות הן הדבר הכי חשוב בכדורגל, אבל יש משחקים בהם אני יכול לצאת מרוצה גם בלי ניצחון וזה היה משחק כזה", הבהיר המאמן. "שלטנו ויצרנו הרבה הזדמנויות. זה ממש לא היה המשחק הכי גרוע שלנו העונה. כפר סבא לא הפתיעה אותי. זו קבוצה תחרותית טובה בעיקר באצטדיון שלה. לטעמי היינו ראויים לשלוש נקודות. הם עבדו חזק וסגרו טוב. הם גם היו יכולים לנצח וזה תסריט שקורה מדי פעם בכדורגל. אני חושב שהיינו מאורגנים במגרש וניסינו בכל הדרכים להבקיע. כפר סבא שמה אוטובוס לפני השער שלה וזה לגמרי חוקי. אנחנו לא מצאנו את המפתח לפתוח את הדלתות. זה לא שאנחנו במסלול רע. נמשיך לעבוד כדי להשתפר ואני מאמין שבעתיד נדע להבקיע ולנצח גם סוג כזה של משחקים".

על החלפתו של ראדוניץ' בחלון ההעברות של ינואר, אמר יוקאנוביץ': "החתמנו אותו בתחילת העונה מתוך מחשבה שאנחנו זקוקים לחלוץ גבוה וחזק שיוכל לתת לנו ממד אחר בהתקפה. לצערי הוא נפצע ואם לא יהיה איתו שינוי בקרוב, נצטרך לחשוב על שחקן אחר".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל כפר סבא ומכבי תל אביב נפרדו ב-0:0

לכתבה המלאה
סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
לא מבין על מה המהומה. יוקאנוביץ'/יוסי ציפקיס

גם שחקנים במכבי תל אביב יישרו קו עם הדעה של יוקאנוביץ'. אחד מהם היה קרלוס גרסיה שאמר בסיום: "יצרנו מספיק הזדמנויות לנצח, אבל לא כבשנו את השער שרצינו. אנחנו מאוד מרוצים משחקני הקו הקדמי שלנו. אם נמשיך לשחק במשחקים כאלה בצורה הזו, אנחנו ננצח בתשעה מתוך עשרה בוודאות".

גרסיה הודה בסיום שהוא קיווה להיות זה שיעשה סוף לניסיונות של מכבי תל אביב ויבקיע בעצמו. "קיוויתי כל המשחק שאביא את שלוש הנקודות עם איזו נגיחה, אבל זה לא קרה. לא תמיד אוכל להבקיע. הייתה לי הזדמנות אחת להבקיע, אבל במקום לעשות זאת מסרתי. זה לא היה היום הכי מוצלח שלי מבחינה התקפית כנראה".

גרסיה היה מאוד רגוע ושליו, מה שעורר תהיות אצל אנשי התקשורת. בלם מכבי תל אביב לא הבין מה מצפים ממנו. "אם אתם רוצים, אני יכול לקפוץ מבניין אחרי התיקו הזה", אמר חצי מחייך, חצי כועס. "מצב הרוח שלי לא טוב, אבל אל תצפו שאבוא ואבכה. כשניצחנו את נתניה הייתי יותר עצבני מאשר היום כי נגדם לא שיחקנו טוב והיום שיחקנו טוב למרות שלא ניצחנו. אני לא שמח אחרי תוצאה כזו אבל ראיתי הרבה דברים שעשינו טוב. אולי שמרנו את הגולים לדינמו קייב. זה המשחק האחרון שלנו בליגת האלופות ונצטרך לתת בו הכל. אנחנו מדברים בינינו אחרי כל משחק בליגת האלופות כדי שנבוא במשחק הבא במפעל הזה וניתן יותר. לא ניצחנו בבית שלנו אבל לא נצא לקייב כדי להפסיד. אני לא יודע אם יש בקבוצה מישהו שיכול לתת יותר ממה שהוא נתן בליגת האלופות. אם יש מישהו ששמר משהו ולא נתן הכל, זה לא בסדר. אני משוכנע שכל השחקנים נתנו מעצמם הכל. אולי נעשה משהו נגד קייב כי אני לא יודע מתי ייצא לנו שוב להיות בתחרות הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully