וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייף: קונסטנטין וורונוב זכה במדליית כסף בתחרות גיל 20 בגרמניה

העולה החדש ולך ומתקרב להיות סייף החרב הראשון אי פעם של ישראל במשחקים האולימפיים, לאחר שרשם הישג נהדר בתחרות סבב הגביע העולמי עד גיל 20 בדורמגן

הישג מצוין לקונסטנטין וורונוב, שהולך ומתקרב להיות סייף החרב הראשון אי פעם של ישראל במשחקים האולימפיים. העולה החדש בן ה-19 מאוקראינה זכה הערב (שבת) במדליית הכסף של תחרות סבב הגביע העולמי עד גיל 20 בדורמגן, גרמניה, ובזכות קריטריון ה'ספורטאי הצעיר' של היחידה לספורט הישגי, מדובר בהישג שמקרב אותו לעמוד בסטנדרט לריו 2016.

וורונוב ממכבי ירושלים הפסיד בקרב צמוד 15:12 בגמר הטורניר למדורג 3 בעולם, לאונרדו דראוסי. לפני כן, בקרב העליה לגמר, התעלה מול המדורג 2 בעולם, דריו קווליירה, אף הוא איטלקי, ורשם ניצחון יוקרתי, 11:15. את שלב הבתים סיים וורונוב עם 6 ניצחונות ב-6 קרבות, ולאחר מכן הכניע סייפים מהונגריה, בריטניה, ארהב וסייף נוסף מאיטליה. 186 סייפים מ-30 מדינות השתתפו בתחרות, שהסתיימה עם המדליה הראשונה אי פעם של ישראל בתחרות גדולה של דגם החרב האולימפי. בתחרות הגראנפרי לדקר בוגרים בקטאר הפסידו עידו הרפה ויובל פרייליך בתוך 64 הראשונים, ובנשים, אביטל מריניוק וניקול טל לא עברו את שלב הבתים.

  • עוד באותו נושא:
  • סייף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully